Ah! Was me niet opgevallen, lees nooit voorstel topics.
Maar welkom terug @Geen… Of eigenlijk alleen je vriendin. Jij hebt het best verknalt door het wanbetalen ={
Ah! Was me niet opgevallen, lees nooit voorstel topics.
Maar welkom terug @Geen… Of eigenlijk alleen je vriendin. Jij hebt het best verknalt door het wanbetalen ={
Knap… inspector…
Alles onder de listprice is niet slecht toch?
Zeker, zolang het de real deal is gewoon doen. Wilde alleen even een tegengeluid laten horen tussen alle andere berichten.
En ik hou ook van Italianen en hun eten, koffie, design, passie etc. maar het kunnen ook boefjes zijn.
Ben net langs geweest maar hij was al weg helaas
Ben net langs geweest maar hij was al weg helaas
Fani (AD) in Siena nu een BB58 op staal armer…nu de mijne:-) Ligt nog een GMT op nato…Uiteindelijk na onderhandeling voor 2900 euro van eigenaar veranderd…prima deal I think! In Perugia gisteren (ook bij AD) GMT op staal en BB58 op nato gepast. Prima land dat Italy op onderhandelingsgebied:-) Thanks all, saluti, Joop
Proficiat, ik ben er volgende week. Zal toch nog ff kijken, je weet nooit.
Geniet ervan!
Saluti uit een ander deel van Italië maar veel belangrijker: veel plezier van je NA gewenst!! Dat moet gaan lukken. Zo niet: risicoloze aankoop want je bent ‘em zo weer kwijt.
Buona serata!
Otto
Vergeet de foto’s niet.
Haha wrs net voor mij weggegapt! Desalniettemin! Gefeliciteerd!
Veel plezier van de '58!
Goede deal! Nog niet eerder gehoord dat hij onder de list verkocht is…
Gefeliciteerd met je aankoop.
Nette prijs en gefeliciteerd ; prachtige aanwinst
Ach , misschien ligt er voor ons iets anders moois in het verschiet. Een Rolex blro of zo😂
Blijft toch bijzonder. Overal wachtlijsten en dan onder list zo meenemen.
️
Inderdaad. Dat zie ik hier bij de AD niet lukken vrees ik…
Zelf ook niet verwacht dat ik met BB58 zou vertrekken uit Siena. Gisteren in Perugia vond ik GMT aantrekkelijker en 58 op nato maar klein. Vandaag in Siena veel langer tijd genomen…makkelijke keuze uiteindelijk: formaat (vooral dikte), tijdlozer en stijlvoller. 3 woorden over discount en rekenmachine wordt er al bijgepakt… Ga ervan genieten, gave aanwinst!