Tudor GMT aankoop Italy

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop! Waar blijven de foto’s?

Foto’s volgen spoedig…zit nog in alle fabrieks stickers en plastic box. Wil m liefst meteen dragen maar mijn Oris Sixty Five 42mm wil ik (nog) niet meteen in donker kampeer hoekje leggen hier. Wellicht binnenkort te koop…Denk dat voor degenen die in Italië zijn en op zoek zijn naar een BB58 of GMT dit niet moeilijk moet zijn. Fani (AD) zit bijvoorbeeld ook in Florence! Verkoopster wist in eerste instantie niet eens dat er een BB58 bestond…kwam met Pelagos aanzetten…haha. Korting geven was ze wel bedreven in…:slight_smile:

4 likes

Nice, gefeliciteerd met je aanwinst! Ik heb de BB58 vorige week even mogen passen en ik vond hem echt heel prettig dragen. En 2900 is denk ik een waanzinnig goede prijs. :+1:

1 like

Ben er nu. Geen bb58 meer op steel. Wel een gmt op NATO. Iemand interesse?

1 like

Haha nevermind zelf slachtoffer geworden. Tudor gmt op NATO gekocht:) jeuj

8 likes

Goed bezig!

Ook korting kunnen bedingen?

Jazeker, onder de listprice, al ging t moeizaam

1 like

Zouden ze meelezen ? :nerd_face:

Top, bespaart mij een uitstapje. Ze zullen nu niets meer hebben😂

2 likes

Tudors genoeg echter 58 en GMT finito dus! Perugia anders bellen…lagen eergisteren avond nog BB58 op nato en GMT steel.

Haha werd wel gewezen op t feit dat de dag ervoor er ook al iemand was geweest;)

3 likes

:grinning: dat zou ik sowieso zeggen als verkoper

Haha ja maar als je even terugleest zie je ook dat t klopt:p

Ik zie wel of ik Sienna of Florence nog in gaat. Mocht het 37 graden worden zoek ik liever de zee of het zwembad op i.p.v. de stad.

Jij proficiat!

1 like

Al is de gmt steel wel tof. Ben nu nog op Elba en pas volgende week in die richting.

GMT gaat al in de verkoop lees ik op Tudor only…Mijn BB58 ga ik toch echt zelf dragen. Iemand nog geslaagd in Italië voor een BB58 of GMT?

Wellicht om een echtscheiding te voorkomen. :nerd_face:

Mag m nog niet openen van mn ega:slight_smile:

22 likes

Open dat ding, jij bent toch de baas?

3 likes