Niet in de officiële tudor doos?
Dit zijn Rolex transportboxen. Worden altijd los van doos verstuurd naar juwelier. Fijn doosje om erbij te hebben
Jawel deze krijg je erbij voor veilig vervoer:)
Koop er vijf, verkoop er vier en de jouwe is gratis!!!
Zonder gekheid: “Doen”!!
Als ze er zoveel hadden ja…
Zijn er nog liefhebbers dan voor BB58 of GMT? Verwacht er komende weken nog wel paar tegen te komen…BB58 ziet en voelt top!
Tegen de juiste prijs, zoals u, zeer zeker geïnteresseerd.
Wat een feest, heb naast de gmt ook nog een pelagos gekocht. Lang gekoesterde droom. De gmt ga ik derhalve wegdoen (zie blauwe gedeelte) wellicht interressant voor iemand hier:)
Kom @geen graag een keer tegen. Mag hij gelijk uitleggen waarom hij onder een andere naam onzinberichten plaatst op een ander forum ( waar hij uitgekickt is) over mij en waarom hij een horloge verkoopt waar hij niet de eigenaar van is. ( conversatie met de echte verkoper van het horloge en meneer Geen is nog in mijn bezit)
Ah, Eduardo gaat op gelijke voet verder.
Oale oplichter.
@Jur moeten we deze meneer wel willen op dit forum?
Is al wel een paar maanden geleden. Ik vergeef wel maar vergeet niet
Als hij zijn excuus had aangeboden was het voor mij klaar geweest maar met ( aantoonbare) leugens jezelf goedpraten maakt je voor mij een triest persoon.
Ja en herhaaldelijk mensen “oplichten” maakt je nou ook niet een favoriet forumlid
Ben gelukkig niet door hem opgelicht dus daar kan ik niet over oordelen. Dat hij lage acties doet wel.
Ik sta nog steeds vrij hoog bovenaan de wachtlijst van S&C, ik hou je wel op de hoogte ;). Denk alleen dat ik geen korting krijg
Tudor Black Bay 58 (nieuw model 39 mm)
Bieden
Staat alweer te koop hoor mocht je interesse hebben
Enkel voor list interesse
Mijn gmt staat ook te koop, mag zelfs onder list weg;)
Allemaal zo eager om door te verkopen zeg! Moeten mooie condities geweest zijn daar in Italië
Mocht ik er 1 in Italië tegenkomen pb ik wel. Hoef er uiteraard niets op te verdienen.
Hele gave BB58 inderdaad met goede prijs gekocht terwijl ik al blij ben met Oris 65! Nu ik tijd heb op vakantie en mooie klokken zie begint het upgraden te kriebelen naar een Explorer of Milgauss. Op MP gezet inderdaad daarom…