Thnx!
Ik zag de Tudor GMT Pepsi in de etalage in Como bij Gioielleria Veronelli, ook stalen Rolex Submariner en Seadweller. Helaas ging de winkel net dicht toen ik daar was.
Zo moeilijk zijn die Italianen toch niet? Gewoon even met een pak groene jongens wapperen: “It’s still 4 pm on my watch, ragazzi!”
Waarom doen ze er zoveel af bij een nieuw horloge? Is de marge zo groot bij een AD?
Had je ook de BB58 kunnen laten liggen bij de juwelier in Italië en even door kunnen sparen voor een Explorer of Milgauss.
Een liefhebber had de BB58 dan voor € 2.900,- nieuw kunnen kopen bij de juwelier, i.p.v. tweedehands voor minimaal € 3.200,-
Da’s raar.
In je marktplaats advertentie schrijf je nog: “bijna niet aan te komen”…
Tja…ook bij horloges geldt soms: “Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak”…
Voor 2900 koop ik hem wel van je over. Jij blij, ik blij
Titel veranderen in “grote HF Marktplaats topic”?
Beste medeleden,
Heerlijk op vakantie in Bella Italia! Al hadden we voor de zon net zo goed in NL kunnen blijven …
Vandaag shoppend voor een nieuwe Navitimer (irl toch best wel fraai maar 7k… oei, kweenognie) werd mij bij een lokale AD van Tudor een Black Bay 58 op staal aangeboden voor iets minder dan list: 3.300.
Naar verluidt is het de enige BB58 die de AD op voorraad heeft. Dat kan (en zal wel) een verkooppraatje zijn maar gezien de schaarste/wachtlijsten elders, misschien ook niet. Lastig om te beoordelen.
Wie mij een beetje kent weet dat ik van de wat grotere BB’s ben met ETA uurwerk dus het roosje op de wijzerplaat. Dus de BB58 hoef ik niet aan mijn collectie toe te voegen ook al is het een prachtige en slanke beauty om te zien en om om de pols te hebben !!
Ik ga het horloge niet voor mezelf kopen en dan binnen no time in het blauwe gedeelte zetten hier. Indien ik daarom iemand van het forum van dienst kan zijn door de BB58 voor hem/haar op te pikken bij de juwelier hier: stuur me ff een PB om wat af te spreken.
Cheers,
Otto
Chapeau voor dit initiatief
Dat vind ik nou weer het mooie van HF… ik begrijp het off-topic geleuter dan ook niet
Super inititief Otto
Nu nog even snel 3300 uit een oude sok toveren
Otto ik vind je een goed mens (en neen ik heb geen interesse in de BB)
HF spirit all the way!
Ondertussen heeft @hondersotto 'm ook gewoon voor 2900 aangeboden gekregen, maar is z’n verkoop pitch net iets sympathieker geformuleerd dan die van @Litsie .
Overigens geen kritiek, als je een mooie deal kan scoren en er wat op kan verdienen dan heb je mazzel. Mooi om te zien dat het in ieder geval nog kan, zeker als het om een Rolex/Tudor gaat. Zou de markt in Italie zo slecht zijn voor >2k horloges? Dan is dit voor landen als Griekenland, Spanje, etc. misschien ook zo.
Nogal een uitspraak
Uhh… nee. Dat is hier niet de bedoeling
Wat een aanname weer…