ook al heeft ie er een smiley achter staan, ik vind het ook nogal een uitspraak. Kan je die beschuldiging hard maken?
Ik volg het ff niet meer. Wie heeft er nu een?
@hondersotto biedt aan om er eentje voor 3300 euro mee te nemen. Indien geïnteresseerd dan graag via PB contact met hem opnemen. Zo staat er toch ook?
Het was geen beschuldiging: ook al zou het waar zijn (waarvan ik overtuigd ben dat het niet zo is), ik zie er geen kwaad in. Zoals ook heel duidelijk in mijn reactie staat beschreven en met een smiley is duidelijk gemaakt. Vervelend om er dan toch een negatieve draai aan te geven.
Edit: mocht een van de beide heren zich toch tegen de borst gestoten voelen, dan pas ik m’n reactie met plezier aan.
Ik zag het ook niet als beschuldiging of insinuatie.
Beste @Zengineer (spel ik het goed gezien je lidmaatschap sinds twee weken?),
Gelukkig kennen wat mensen/leden me hier op het forum en heb ik een heel klein beetje track record. Toch voel ik me geroepen om te reageren op een volstrekt te verwachten en kleingeestige reactie als de jouwe.
Aan pootje lichten of medeforumleden een oor aannaaien doe ik niet. Het is een geste, niet meer en niet minder dan dat. Hoe vaak heb jij 3-4k voorgeschoten voor een onbekende? Komt bij dat ik de keuze heb tussen zwembad induiken in in 38 graden hitte of ‘lekker’ shoppen in de snikhete stad met tweemaal drie kwartier reistijd. Bovendien: wil of kan men niet de prijs betalen die mij werd aangeboden, dan doe je het toch lekker niet…
Dus denk er fijn van wat je zelf wilt: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Helaas zijn het negatieve forumbijdragen als de jouwe die mij een volgende keer wel tweemaal doen nadenken alvorens ik nog zo’n voorstel in een algemeen topic post. Ik ken inmiddels wat HF’ers die mss beter 1 op 1 had moeten berichten over deze BB58.
Ik ga er lekker een nachtje over slapen en in de tussentijd vanavond genieten van het lekkers dat Italië te bieden heeft.
Groet, Otto
Zo is het!
Ik ben ook in de buurt van 2 ad’s maar morgen hier 36 graden dus lekker zwembad. Deze week zeker nog ff naar Sienna en naar Florence en ook ik zal , indien ik iets interessants ziet informeren middels pb of er interesse is. Van mede forumgenoten hoef ik geen snars te verdienen. Is me trouwens ook nog maar 1x gelukt om iets te verdienen en dat was met mijn 116600 en daar heb ik nog spijt van ook😂
Toch tegen de borst gestoten. Jammer dat dit zo geinterpreteerd wordt, zo was mijn reactie (zoals meermaals aangegeven) niet bedoeld. Mijn excuses. In de basis ga ik uit van het beste van de mens en twijfel dan ook niet aan jouw integriteit. Bewezen track record op een horlogeforum of niet.
Kom op jongens, @Zengineer maakt een grapje. Je hoeft hem niet leuk te vinden, maar hij geeft duidelijk aan dat het niet vervelend bedoeld was. Zand erover.
@hondersotto, mooie actie Otto! Belangeloos een hoop geld voorschieten en meezeulen naar huis, ik vind het nogal wat. Heel sympathiek!
Morning,
Excuses aanvaard.
Op mijn beurt heb ik bijna spijt van mijn aanbod gezien het aantal reacties dat ik heb ontvangen… Vele leuke trouwens waarvoor dank.
Aan degenen die mijn post van gister zojuist pas hebben gelezen (of ik een BB58 kan meenemen van vakantie): stuur me svp geen PB meer, er zijn al teveel verzoeknummers binnengekomen! Dank voor jullie begrip.
Dadelijk duik ik lekker het zwembad weer in en dan een paar uurtjes geen HF… Het is net vakantie …
Groet, Otto
Mooie woorden Otto! Ik hier dit topic gestart en onverwacht een BB58 gekocht en ook eerlijk het aankoopbedrag vermeld. Mooi gebaar dat iemand risico wil nemen om een duur horloge te kopen en een aantal weken te bewarwn bijvoorbeeld in een tent zoals ik voor een forumlid. Mijne staat dan wel op MP maar hoeft zeker niet weg, maat is super voor mijn kleine polsjes, zeker in vergelijk met de Oris 65, 42mm.
Als iemand op het forum een BB58 wenst ga ik hier in Italy op zoek…nog genoeg mooie stadjes te ontdekken. Stuur me dan een PB.
Saluti!! Joop
Welke camping sta je eigenlijk?
Lago Trasimeno…Megane Estate…BB58 veilig in koffer
Aanrader trouwens deze omgeving!!
Ik vond dit een puike grap, totdat ik het serieuze antwoord las:
Met een Tudor GMT op de camping? Dude.
Waarom verpats je dat ding niet gewoon en ga je in een knap hotel zitten?
#prioriteitenmensen
even voor de goede orde: zelf slenter ik deze zomer met een backpack, op afgetrapte sneakers, van Airbnb naar Airbnb met een afgeragd klokje van 100 euro om de pols