Tudor GMT aankoop Italy

Camping of hotel is geen kwestie van geld, maar meer een keuze hé :wink:

5 likes

100% camping hier.
Zo’n hekel aan hotels…

Kleine vieze hokken. Doe mij maar relaxt, ontbijtje halen, niks moeten, gelijk buiten staan… Hotel is leuk voor een korte stedentrip of zakenreisje. Niet voor 2 weken met kids.

4 likes

Je hebt hele mooie & fijne hotels hoor :slight_smile:

2 likes

Ben er al in zat geweest, ook van die perfecte 4 of 5 sterren dingen. Geeft mij geen vrijheid…

3 likes

Als ik een GMT had ging ik op hotel…echter n BB58 gekocht:slight_smile:
Al een aantal Rolexen gespot op de camping dus raar is het niet…haha

1 like

Kun je gewoon fijn in overnachten , ontbijtje doen en daarna lekker de dag elders gaan besteden. Zo doen wij dat.

Tentje op een camping met 0 luxe en een gedeelde wc/douche… gruwelijk. Daar maak je mij niet blij mee :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Disclaimer: met kinderen vind ik het een heel ander verhaal. In de kinderloze tijd ben ik ook een keer in een (bungalow)tent wezen camperen in zuid Frankrijk. Dat was leuk toen. Maar met kinderen. No wayyy

2 likes

Verplicht de dag ergens anders moeten besteden… Precies dat. ‘Moeten’ op vakantie… Daar doe ik niet aan. :wink: We gaan wel veel weg, maar zoals afgelopen week met die hitte wil ik niet moeten.

2 likes

Maar… je gaat ook niet in je tentje zitten neem ik aan. Dus je zoekt toch ergens het water op.

Ik ga meestal naar Oostenrijk. Daar heb je prachtige heerlijke meren die niet drukbezocht zijn. En daarna ga je terug naar je fijne kamer om ff te douchen desnoods en schuif je nog ff aan de bar aan voor een drankje… :innocent::palm_tree::sunny::beer:
In de tuin zitten kan ik thuis ook :grimacing:

1 like

Het hele jaar krom liggen om 3 weken krom te kunnen liggen…:grimacing:

Dus gewoon bed & breakfast (chambres d’hotes) I D E A A L :v:t4:

1 like

€3620 op staal in Duitsland in het ‘Centro’ in Oberhausen.
Voor de geïnteresseerde.

3 likes

Las dat er veel problemen waren mbt het datum mechanisme bij de gmt, zal het nu niet durven kopen.

Ik snap die spots nooit in de etalage, da’s misschien leuk voor diamantjes en zilver, maar de meeste horloges zien er zo afzichtelijk uit onder die lampen

3 likes

Dat las ik ook , niet veel maar het komt wel voor .
Maar dat kun je volgens mij zo controleren door de wijzers door te draaien .
Of praat ik nu poep ?

Inderdaad. Moet je voor de gein bij een juwelier eens een horloge gaan passen en daar een fatsoenlijke foto van proberen te maken. Totaal onmogelijk.

1 like

Even vragen of je hem buiten mag bekijken

tenor

6 likes

Naja het is natuurlijk wel handmatig verdraaien vs het uurwerk z’n gang laten gaan, en het gebeurde bij de meeste gmt bezitters pas na enkele dagen/ weken van wat ik begreep.

1 like

@hondersotto, super dat je zo’n aanbod deed hier! Dat is toch echt de spirit?! :+1:t2: :muscle:t2: :smiley:

1 like

Toch vind ik het apart dat de nieuwe Tudors in het buitenland kennelijk prima te vinden zijn, terwijl ze in NL nog niet uitgeleverd worden en de juweliers weer ‘wachtlijsten’ hanteren…

3 likes

Ja dit. Liep gisteren nog in den Bosch langs. Ligt helemaal niks. Enkel oude incourante modellen zowel voor Rolex en voor Tudor. Echt flut :see_no_evil::thinking:

1 like

Marketing ok, maar dit is gewoon slecht. Ook voor je uitstraling als merk en winkel.

1 like