Colt!!!
Nuff said.
Grappig, toen ik het bericht las van TS dacht ik dat dit een nobrainer zou zijn en iedereen de Tudor zou kiezen. De poll zegt toch wat anders.
Ik heb ze allebei niet, maar de bezel van de Colt zou voor mij een absolute dealbreaker zijn!
En waarom? Gewoon qua kleur?
Nee, de vorm juist, die verdikkingen op 15, 30 enz…
Ik vind de Colt veel mooier. Dus zou daarvoor gaan.
Tudor houden, of, als je wat meer sjeu wil, de black bay red
over smaak valt niet te twisten, de colt vind ik persoonlijk niet erg bijzonder. Lelijk is hij niet, maar ergens vind ik hem wat saai. Ik zou de colt gewoon even passen om te kijken of je hart er sneller van gaat kloppen
Dat is misschien wel een goed idee ja.
Ja… Mooi…
Hmm, ik had gedacht dat die poll heel anders zou uitpakken. Als ik eerlijk ben, vind ik die Colt juist helemáál niet zo speciaal. Beetje non-descript. Ik kan dan ook niet zeggen dat ik het een lelijk horloge vind, maar ik zou ‘m niet hoeven.
En zonder Wings. Las ik laatst niet ergens dat deze Breitling uit productie is genomen omdat hij niet goed verkoopt?
Als er weinig van zijn, vind ik dat stiekem alleen maar interessanter.
Er zijn er veel van die ze aan de straatstenen niet kwijt raken bedoelde ik…
De BB inruilen! Maar zou voor een avenger gaan (de gewone of een gmt).
Kosten hetzelfde maar heb je niet ‘de entry level’ en heb je wings
Maar die colt is wel knap, knapper dan de BB.
Fotootje voor het verschil:
Gaat me niet om de restwaarde ofzo. Hou ervan om niet hetzelfde als anderen te hebben. Maar hij is uit productie, maar ik vind inderdaad nog genoeg nieuwe, dus ik snap wat je bedoelt.
Ja en toch hè… Vind de bezel en de matte afwerking mooier van de Colt. M’n Superocean was gepolijst en een pracht klok, alleen voelde ik me wat opgelaten als ik hem op m’n werk aan had.
Zoiets hoorde ik ook. Jammer, vind het 1 van de best geslaagde Breitlings