Ligt het nou aan mij, of worden er de laatste tijd reletief veel Tudor Heritage Black Bay klokjes aangeboden? Het lijkt wel of iedereen die dit horloge heeft er binnen no-time ook weer vanaf wil.
Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?
Ligt het nou aan mij, of worden er de laatste tijd reletief veel Tudor Heritage Black Bay klokjes aangeboden? Het lijkt wel of iedereen die dit horloge heeft er binnen no-time ook weer vanaf wil.
Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?
Valt mij ook op inderdaad.
Nee, dat ligt niet aan jou. Het valt inderdaad op .
Ik zit te azen op een blauwe
ik wil er eigenlijk ook wel ééntje.
Pelagos komt wat minder voorbij
Je ziet ze regelmatig aangeboden worden inderdaad. Onterecht eigenlijk, fantastisch klokje.
Ik heb er zelf overigens ook aan meegedaan. Heb ruim een jaar lang een BBR gehad, geweldige klok en had er ook echt een klik mee. Maar hij was lastig te dragen door zijn rode bezel. Dus heb ik hem verkocht. Ik vind de BBR overigens persoonlijk wel de mooiste van de varianten, dus een van de andere was voor mij geen optie.
Herkenbaar. Al heb ik er inmiddels eentje flink op de radar
Mocht je er één extra tegen komen, dan hoor ik het wel
Laatst wilde een forumlid eventueel ruilen met mijn PO, maar dat ging om onduidelijke redenen niet door…
Dit topic heet “Tudor Heritage Black Bay”, niet “Omega Seamaster Aqua Terra”…
Misschien krijgen mensen toch de kriebels voor het nieuwe model met in-house movement? Ik vind het in elk geval een fantastisch model en een mooie eigentijdse klok met eigen karakter.
Ik vind ze prachtig op 1 ding na:
Geen curved lugs. Vind ik jammer i.v.m. comfort bij het dragen. Ik heb graag dat de kast wat om de pols ligt. Geen andere manier om het uit te leggen.
Misschien zie je steeds dezelfde, heb de mijne al 5x ge-upt
Maar zoiets zie je toch wanneer je het aanschaft?
Ik hoop dat hier ook voormalige eigenaren hun reactie plaatsen, ik ben daar namelijk best wel benieuwd naar.
Zelf zou ik namelijk een horloge wat +/- 2500 euro kost niet na een jaar weer verkopen.
Op zich is het wel gunstig voor de prijs dat er een groot aanbod is… Persoonlijk zou ik niet al te snel toeslaan.
Dat is inderdaad voor mij ook het euvel, net als bij een aantal Rolexen
En waarom verkoop je 'm?
Daarom schaf er ik geen aan. Onder andere
Omdat ik de gouden accenten iets te goud vind, maar ook maar iets.
En ik vind hem tov mijn ander horloge groot dragen maar dat komt waarschijnlijk door de duikring.
Wat heb ik ervan geleerd…voor mij niet zo snel een duikert
Als ik voor mijn reactie hier maar geen waarschuwing krijg aangezien ik dit horloge ook op het verkoop topic heb staan🤐
Ik zal het niet verklappen
Pas maar op dat je niet te negatief bent, zometeen wil niemand hem meer kopen