Eerlijkheid duurt het langstš
Zit ook te twijfelen maar heb laatst de zwarte uitvoering op leer aangehad en was tov bv een SMP wat mij betreft een no Goā¦ga binnenkort wel een blauwe of rode proberen op staal dus misschien doet die het wel voor meā¦voorlopig zeer tevreden met mijn Oris Sixty Five 42mm.
Maar wat niet is kan dus nog wel komen
Groot in vergelijking met je Panerai? Kan me dat nauwelijks voorstellen!
Zal toch die ring zijnā¦enne panerai is wegš
Heb de blauwe 1.5 jaar gehad en dagelijks met veel plezier gedragen.
In dat prijssegment duikers wat mij betreft nog steeds keuze nummer 1, kan hem iedereen aanbevelen.
Ik was benieuwd naar een Rolex en daar moest deze voor wijken. Waren wat kleine dingen waar ik me aan āstoordeā, maar echt realistisch is het ook niet om te vergelijken met een sub.
Gewoon doen dus
Ik vind de blauwe ook nog steeds erg mooi. Ik heb er een gehad en zou er zou weer een kopen. Ik heb een haat-liefde-verhouding met de wijzers. Zet de ārechteā wijzers op de BB, dan ben ik er weer bij!
Beter!
Dikte van de kast is wat mij telkens weer doet aarzelen.
Draagt veel minder comfortabel dan een sub of seamaster wat mij betreft.
Ik vind het geweldige horloges! De zwarte heeft bij mij plaatsgemaakt voor een moonwatch omdat Ik 3 Tudors iets te veel vondā¦maar Ik kan hem van harte aanbevelen!! Ik ben overigens ook benieuwd hoe de Manufaktur draagt opzichte van de ETA,⦠Wel jammer vind ik in ieder geval dat de roos vervangen is door het huidige logo en van het ronde font dat op de nieuwe versie recht staat.
Gaat daardoor nog meer op zijn grote broer lijken!
Ik heb geen idee⦠Weet wel dat het de Pelagos geen goed heeft gedaan!
Ik heb mijn blauwe gekocht omdat het in mijn ogen de meest tijdloze is. De rode en zwarte hebben vintage elementen die fraai zijn maar volgens mij snel vervelen. Nu heb ik het voordeel dat ik niet meer aan flipperitus lijd en de blauwe dus bij mij zal blijven. Over 15 jaar heeft ie dezelfde vintage look als die anderen maar dan niet gemaakt. Ik zie het aan mijn Seamaster na 13 jaar al dat de wijzers en indexen verkleuren. Is toch mooi dat je dat ziet veranderen in tegenstelling tot nieuw kopen alsof.
Groeten
Rutger
Probeer je me gek te maken
Weet ik niet eerst vergelijken !!!
Shame on me, maar ik dus niet. Elk nieuw horloge is bij mij net als nieuwe schoenen even wennen. Pas later weet ik of het OK is of niet.
Uhm⦠ik weet niet van wanneer je Seamaster precies is, maar mijn SMP300 van 17 jaar geleden had al Superluminova en behalve wat externe krasje ziet ie er achter het glaasje nog als spiksplinter nieuw uit. De witte lume ziet er nog perfect uit. Zou het komen doordat ie veel in de kluis ligt
Maar ik weet wel wat je bedoelt. Mān SMP300 chrono heeft wel tritium en daarvan hebben de wijzers, wijzerplaat en pearl wel patina. Oh nee, wijzers heb ik 2 jaar geleden vervangen voor Luminova.