Tudor Heritage Black Bay

Zie ze inderdaad wel vrij veel langskomen.

Kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Vind het op zich geen lelijk horloge en 't zit natuurlijk netjes in elkaar. Maar zit mij veel te dicht op de Submariner. En dat is misschien een icoon, maar ook het meest doodgekopieerde en door Rolex zelf compleet uitgemolken horlogemodel ooit.

Ben dan ook vrij zeker dat, in het onwaarschijnlijke geval dat ik een BB zou kopen, ik er weer heel snel op uitgekeken zo zijn. Dus ga 'm überhaubt maar gewoon niet kopen.

Absoluut mee eens!!!
Super cool horloge.
Mijn voorkeur gaat meer naar de zwarte versie.

Ben ook benieuwd naar de manufacture.
Die is onderweg :grin::grin:

Moet wel toegeven dat de rode iets moeilijker met je kleren te matchen is. Daarom ook niet gekozen

1 like

Ik ga even tegen wat schenen schoppen. Ik vond behalve de kast dik, ook de wijzerplaat cheap ogen. Hetzelfde heb ik me de Pelagos, maar die vind ik het kunnen hebben door z’n overduidelijke tool look. De Black Bay vind ik iets chiques en retro hebben, waardoor die 2 punten me tegenvielen.

Nou, kom maar op! Ik haal m’n nunchaku’s van stal en lust je rauw :wink:

2 likes

Oris vs Tudor
Appels vs hoge kwaliteit stoofperen

:slight_smile:

Hoeft niet hoor. Jij hebt ook rechten… zelfs het recht om er naast te zitten…

4 likes

https://www.google.nl/search?q=black+bay+black&client=ms-android-samsung&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0l8WXqo3PAhWiI8AKHTUlBWcQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=KIF-hiwTfCsHPM%3A

Ik heb de wijzerplaat laten vervangen en weet niet hoe oud die is. Ik zie echter weldegelijk verkleuring van de wijzers en indexen. Het horloge zelf is bijna 14 jaar oud.

Groeten
Rutger

Waar is de Bezel enigenlijk van gemaakt?
Niet ceramisch toch?
Krast 'ie snel of valt dat mee?

Ja

Ach, als je Mercedes wijzer leuk vindt dan kan je gerust een sub of gmt master 2 erbij nemen.

2 likes

Logisch!!! Als ik er nog geen had was ik op die aanbieding gedoken!

Staat op de wensenlijst, maar lukt niet vanwege lege spaarpot,…

1 like

Mijn spaarpot is ook laag, er komt toch nooit veel in :wink:

Ja, die van mij is ook “low” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

pas maar op, die briefjes van 500 euro kunnen slecht tegen vocht

1 like

Valt wel mee hoor.

6 likes

hahahahaahaha

Dat was mijn eerste draai, moet er nog 10!

Ontopic: ik weet niet hoe dat bij de BB is, maar op de foto’s van @malus65 vond ik de wijzers van de Prince Oysterdate maar pover ogen.

1 like

Vind je?

1 like

kast dik?? Valt wel mee. Het is meer optisch. Eenmaal om je pols, is het helemaal niet dik.