Absoluut
Graag iets meer uitlegā¦ben zeer benieuwd wat je bedoelt hiermeeā¦
Ik vind mijn Oris niet echt onderdoen voor mijn Tudor. Of bedoelde je dat niet.
ik ben het eens met @cmkooi. Tudor is iets beter dan Oris op alle fronten. kwaliteit, materiaal, afwerking.
Heb je die vergelijking ook gemaakt met de nieuwe Oris sixty five 42mm zoals ik die nu hebā¦ik ga vanavond de BB van Ide vergelijken met mijn Orisā¦zal morgen verslag uitbrengen
Misschien n nos met tritium ipv luminova? Enfin, met de nieuwe technieken zal patina minder snel ontstaan, doch met genoeg zonlicht kom je waarschijnlijk wel n eind.
niet de 42 maar wel de ā¦36mm?? De eerste versie.
ik heb mijn mening gebaseerd op hands on met stuk of 8 verschillende oris horloges en stuk 6 verschillende tudors.
Begrijpt me niet verkeerd. Ik zeg niet dat Oris slecht is of zo. Ik had bijna een Oris Aquis voor mij vrouw gekocht, maar zij wou een kleiner horloge dan 36mm. En ik had bijna de trekker ovegehaald op de sixty-five
Mmmm, dan heb ik een andere Oris en Tudor want ik vind ze kwalitatief beiden niet echt voor elkaar onderdoen.
Ik heb nu een Black Bay om. Kwaliteit, materialen en afwerking is vergelijkbaar met Oris Aquis en Seiko Shogun of Marine Master. Best okĆ© maar de nieuwprijs van ā¬2900 rechtvaardigt het geenszins. Gewoon een leuke duiker. Maar wel te duur dus. Hij is grofweg nieuw 3000 en tweedehands 2000, dat had echt 2000 om 1250 a 1500 moeten zijn⦠Daarom wordt ie ook veel te koop gezet denk ik. Voor dat bedrag kun je veel betere klokjes kopen.
Hiervoor zelf de Tudor GRANTOUR gehad vandaar mijn vraagā¦vanavond een reeĆ«le vergelijking met de BB en mijn Oris.
Ik denk dat Ide het goed verwoord met de nieuwprijs in relatie tot wat je krijgtā¦nu vergelijken we een nieuwe Oris met een 2de hands BB.
Een render tegenover een (sl)echte foto zetten.
nog een slechte foto ookā¦
Schijt, Ide!! Hiervoor leen ik je mijn oogappels niet uit!! Je vergeet de Heritage, de verpakking en het imago mee te calculeren!! Die is bij de door jou genoemde klokken gewoon negatief!! Bah!
Oris is een geheel eigen merk. Tudor is natuurlijk toch een beetje de Skoda van horlogeland. Gemaakt door het luxere broertje, maar een gevalletje ānet nietā.
Van mij mogen ze de Superb zo op de stoep rijden, geen probleem.
Ja ten opzichte van jouw huidige VW Up kan ik me dat wel voorstellen jaā¦
Mmmmm,⦠Ide, gevat weer,ā¦
Ik ben de 40 gepasseerd en niet meer zo snel. Ik beraad me op een reactie. Als deze achterwege blijft dan kies ik daar bewust voor!!
En nu af die rooie!!