Tudor Heritage Black Bay

Ik heb een Dacia Logan

1 like

Oh ja recentelijk geüpgraded.

1 like

Heren, ontopic graag…

(Ik zou wel een goede mod zijn)

2 likes
1 like

Parels voor de zwijnen!!

Ga eens betaalbare duikers reviewen en kooptips doen, joh!

Edit-Lezer:

Als je een betaalbaar leuk Klokkie zoekt waar je echt plezier aan kunt beleven:

Als je een lekkere vlotte tijdloze duiker zoekt waarover je kinderen je aan je kop zeuren of ze hem later mogen hebben:

3 likes

misschien strijk ik over mijn hart en maak ik ook een review van de BB :wink:

1 like

[scandeer-modus] Windhund! Windhund! Windhund! [scandeer-modus]

Vergelijkt Candide de BB nou echt met een Skoda? Kan deze man een ban van 24h krijgen? Volgens mij heeft hij daar inmiddels wel recht op!

3 likes

Tudor Black Bay levert ook best veel in. De Pelagos two-liner (25500TN) blijft wel lekker constant qua prijs en er komen er ook niet veel voorbij:
https://www.chrono24.nl/search/index.htm?query=Tudor+Pelagos+25500TN+&dosearch=true&searchexplain=1

De BB is in mijn ogen gewoon minder afgewerkt en wil ook te veel twee werelden met elkaar combineren, lees ā€˜identiteitscrisis’:

• Toolwatch?
  • Classy diver?

Doe mijn Pelagos in ieder geval voorlopig niet weg :slight_smile:

1 like

Eensch! Dat komt bij mij tot uiting in de wijzers. Op de pelagos doen die het heel goed. Op de BB lijken ze een beetje misplaatst.

Heren heren…we gaan nu de verkeerde kant op…ik denk dat we nu de Tudor zeer tekort doen in vergelijk met andere horloges zoals merken als Oris/Longines of iets dergelijks.

Tudor blijft een topmerk in mijn ogen of het nu een dochter is of niet…ik ga vanavond zien hoe mij de BB bevalt en verder vind ik dat ieder zijn horloge zelf op waarde moet schatten en niet alleen in geld !!

3 likes

En niet elkaars horloges afkraken!

1 like

Ik vraag me af of de critici, die tudor afdoen als het mindere broertje van rolex, hoe zich de kwaliteit en afwerking van de tudor (los van het uurwerk, dus kast, band, dial) verhoudt tot vintage rolexmodellen. Is een submariner van twintig plus jaar ook beter afgewerkt dan bv. de Black bay?

haha. oude rolexen en goede kast band afwerking :joy:

altijd poetsbeurtjes, krassen en butsen

1 like

je vergeet de holle links en de rek

Mee eens :+1:t2:

Je kan beter een BB nemen, dan heb je de look van een vintage met de goede van moderne techniek en kwaliteiten.

Ik heb er een! Maar goed om te duiden hoe ik dat verschil tussen rolex en Black bay moet zien.

Als tudor een skoda is, dan is oris een fiat

1 like

Gewoon niet serieus nemen die lui,…

ā€œSome people just don’t get itā€

2 likes

1 like