Jongens, in alle redelijkheid. Er is niet een natobandje wat een prijskaartje van meer dan 50 euro rechtvaardigt. Vorige week nog een 1 op 1 vergelijking gezien tussen een Watchgecko nato en de originele Omega. Prijsverschil ruim 150 euro want die Watchgecko kost rond de dertig en de Omega rond de 180 als ik me niet vergis. Nauwelijks verschil in kwaliteit. Als je alleen voor het merk die premium wilt betalen, prima, maar kom niet aan met het goedpraatargument dat de merkbanden echt zoveel beter zijn want dat is gewoon flauwekul.
100%
Kijk het filmpje maar. Daarnaast hebben de Tudor nato’s geïntegreerde springbars.
ik zit nog na te denken voor een toffe foto. Misschien eens gangster aankleden, gouden tand erin en rapfilmpje opnemen. Toch maar niet…
Dat is wel het verschil van 150 euro waard…
Dat moet wel met geavanceerde techniek gemaakt zijn dan! Geïntegreerde springbars! De beste uitvinding sinds gesneden brood.
Dus deze nato’s zijn identiek aan goedkopere? Zelfde materiaal en ook de wijze van fabriceren is hetzelfde? En daarmee kwaliteit ook hetzelfde?
Hear hear. Ja, de OEM Omega en Tudor nato’s zijn stukken mooier dan die goedkope. Maar vooral nee, geen kofferlabel aan een mooi horloge voor mij
Wow, impressive!
Nee, nee, nee. Maar in mijn ogen niet het drie of viervoudige waard (als het al niet meer is). Waarom onnodig duur produceren? Of simpelweg hogere marge pakken?
Er zal heus een kwaliteitsverschil zijn… maar de marges op dit soort accessoires zal enorm zijn.
Ik denk wel dat je het verschil voelt en ziet. Bij Omega zijn de sluitingen ook erg mooi op de nato’s. Daarnaast voelt het ook een beetje achterlijk om een horloge van ruim 3k op een nato band van 5 euro van ‘cheapest nato’s’ te slingeren als juist voor het vakmanschap en de hoogwaardige afwerking het horloge gekocht hebt. In mijn geval goedkoop natootje never gonna happen…
Met “never gonna happen” bedoel je dat jij dat niet zou doen. Jij bent de aangewezen persoon, want je valt als een blok voor de marketingmachine van Rolex en Tudor.
Stuur maar door naar mij
Nou vent, koop lekker zo’n Tudor nato en knal dit topic dicht.
Man man man
Als in licht en fragiel spul. Zoals het kanten stringetje van het overbuurmeisje.
Het is erg goed afgewerkt, dat wel. Dat mag verdomme ook wel voor 190 euro
Ja 100 euro had ik nette prijs gevonden. Maximaal 120 dan had ik er meteen een besteld.
Dat staat er toch ook. “In mijn geval”