Je kan beter met je meisje uitgebreid gaan dineren i.p.v. je laten naaien met zo’n stuk overpriced nylon.
Gewoon niet op nato dragen. Elk duur horloge oogt gelijk een stuk goedkoper
Da’s een plus. Waar koop ik die cheape natos?
Als je Rolex/Tudor graag wilt zien als het opgeklopte luxe product, ik zie mijn 16710 liever als het toolwatch zoals hij ooit bedoeld was voor de gekte.
Wel sportiever
Als een horloge je sportief moet maken, dan doe je iets niet goed
Er zijn hier ook mensen die 400 euro betalen voor een lapje stof om hun benen. Dan is 200 voor een lapje stof voor om de pols niet zo gek ook
Nu bevestig je mijn punt. Doe maar op staal, desnoods op leer.
Daar zijn ze idd ooit voor gemaakt. Tjah met die prijzen kun je beter een hommage aanschaffen.
Is die Sinn stalen band met H links niet ook 200? Raar dat ze voor rubber hetzelfde vragen.
Het horloge zelf.
Geniaal
Die rechter twee
Ik zou dat nooit doen. Ik heb wel ooit 400 euro betaald voor een Cohiba, glas Chivas Regal en een lapdance van een Roemeens meiske in een louche club in Düsseldorf. Money well spent. Kan ik van die Tudor strap niet zeggen
Ik stack die vier barkies gewoon in een schoenendoos onder het bed. Voelt echt beter dan spenden op die kechs ik zweer het.
Typisch, ik hang mijn GMT zo aan een lapje stof van vijf euro, maar een hommage aanschaffen, daarvan krijg ik spontaan overal jeuk.
Inderdaad een hommage aanschaffen is nog nooit een goed idee geweest