Eigenlijk heb je gewoon keihard gelijk
Ga zoān camo print nooit dragen. Ik hou het lekker saai en degelijk. De zwarte Tudor Nato zou ik het mooiste vinden.
Haha ik ben nog niet overtuigd voor 200 euro. Voor dat geld heb ik bijna ook een nieuwe SKX007J
Vind hem eerlijk gezegd foeilelijk
Dat scheelt. Je bent door je Seiko fase heen
Die camo? Ja ik ook!
Persoonlijk zou ik liever met mn meisje gaan lunchen bij FG en daarna even naar de Blaakmarkt lopen om daar voor twee knaken een Aliexpress nato streppie te kopen bij de Horlogedokterā¦
Ja klopt. Ik krijg alleen meerdere malen per week (vrijwillig) deze fotoās voorgeschoteld op Instagram waardoor de SKX toch weer begint te kriebelenā¦
Credits: stuffandwatches
Ik hoef dit filmpje niet te zien om te weten dat het gewoon bullsh*t is. Die stoffen worden echt gewoon met behulp van een computer geproduceerd.
https://www.vangoolstoffenonline.nl/nl/c/jacquard-stoffen-850
Hoeveel meter wil je hebben?
Dit is de beste (qua feel en comfortā¦of is dat hetzelfdeš¤) die ik in handen heb gehad. Beter dat de Tudor m.i.
Foto niet best maar ik vond niet direct wat anders op het web.
https://images.app.goo.gl/NxEr6cv9Mw5bnRmP8
Had ze bij tudor gesierd als ze de nato gewoon nog inclusief deden ⦠deze prijs die in topic aangegeven wordt is wel heel erg behoorlijk aan de prijs
Het voelt eerder een beetje achterlijk om zoveel geld voor een nato band uit te geven.
Ik heb vaak genoeg Rolex subs of andere horloges die de 3K ver voorbij gaan op goedkope natoās gedragen en dat gaat prima kan ik je vertellen.
Ja gekke keus. Had dan de prijs gewoon 100 euro omhoog gegooid en die band erbij. Had geen haan gekraaid.
Kan waarschijnlijk ook alleen maar in een teleurstelling eindigen. Exen zijn exen voor een reden
Ik heb dus de Mini Turtle en ik kan je verzekeren dat hij het prima kan vinden met zijn kameraden in de horlogekist
Misschien lezen ze mee
Holy mother of cows! Wat een lekkere collectie! Die Tudor Submariner in mint conditie ook!
Tudor, de Enicars en de Aquastar allemaal nos of zo goed als.