Tudor Nato banden - echt vakmanschap

Fenomenaal! :heart_eyes: :+1:

Holy shit… jullie gaan een onverslaanbaar duo worden!! Geen grap.

Samen hebben jullie alle duikers.
Ralph doet de topics met Poll en jij doet de foto’s er voor.

:v:

5 likes

Springt toch die mini Turtle er positief uit :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nato’s Zijn nooit de prijs waard en die van Tudor zeker niet.

1 like

Ze zijn wel goed. Geen vreemde flappen die irritant boven het horloge uitsteken. De pushpinnen zitten in de band verwerkt. Je kunt ze er zelf niet voor haken of breien.

En ze worden machinaal getest hè… dat wil je toch gewoon op je Tudor hebben :smiley:

Persoonlijk zou ik voor dat geld een strakke soepele Everest rubber strap aanschaffen overigens. Die zijn echt geweldig :muscle:

3 likes

De Mini Turtle heeft mij nooit aangesproken. Mist de historie en heritage en die datum pukkel op een Seiko is voor mij een no go.

Ja dat is wel echt mooi en kwaliteitje dan! :sunglasses:

Ik zie een hobbel want ik zit, na nu tien jaar hier rondgehangen te hebben, duidelijk in level 8 van de horloge curve. Voordat Ralph daarin is beland zijn we wel evenzoveel jaar verder denk ik :sunglasses:

1 like

Dat is strikt persoonlijk, maar als het gaat om afwerking en kwaliteit dan durf ik de stelling wel aan dat die onverslaanbaar is voor het geld.

Daar heb je wel een punt.
Ralph zit duidelijk in de boemerang curve, level 2.

1 like

:joy:

1 like

:+1::stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

2 likes

Dan hebben ze toch alsnog een poot uitgedraaid kan ik je vertellen :thinking::joy:

1 like

Ha da’s mijn Tudor Ranger strap die hij indertijd overgenomen heeft. Weinig gedragen en 100% OEM. Voor die prijs vind je ze elders niet :blush:

+1! 70 euro voor een OEM nato ok, 190 euro daarentegen…

1 like

Beetje off topic, maar ik vraag me af of de Nato’s van Omega dan ook ‘bijzonder’ zijn (afgezien van de prijs), of komen ze in Biel ook via Aliexpress binnen?

Die hele dure (merk) nato’s zijn vaak van zijdezachte kwaliteit
en vaak ook aan de dunne kant.

En daar hou ik helemaaaal niet van!!

Doe mij maar de wat steviger nato’s.
Die worden vanzelf soepel trouwens.

En ik moet zeggen, ik heb nog nooit een nato versleten.
Leer wel en metaal is ook wel eens uit elkaar gedonderd.
Ik vind nato’s op zich dus prima banden.
Of het je goesting is is een tweede.

Maar bijna 200 pietermannen voor een nato?! :joy:

Welke grafiek of curve doel je op? Ik ben wel benieuwd :slight_smile:

Absoluut NIET

8 likes

Onderschat @RLC nou niet. Ik sluit niet uit dat hij al bij fase 6 is. :crazy_face:

2 likes