Ik ben wederom matig positief. De nieuwe Black Bay chrono in 41m met Panda dial is top. De rest in goud en zilver doet mij helemaal niks.
Nee nog niet. Maar wel nr 1 op de lijst. Wil m gewoon hebben, mijn eerste chrono!
Maar ze gaan terug naar de Roots dus een Coke GMT is echt niet meer zo ondenkbaar, geeft toch hoop
Ik zou misschien mijn Black Bay Black 79230n opofferen voor de Black Bay Chrono met Panda dial. Even over nadenken…
Tudor Submariner in 2022?
Maak niet de fout die je onlangs maakte. Hou de 79230n gewoon en koop de chrono erbij
Hier hetzelfde. Beste nieuws vind ik eigenlijk datgene wat je niet ziet:
5 jaar overdraagbare garantie en 10 jaar service interval.
Die zin lijkt iets anders te zeggen dan je bedoelt volgens mij.
Ik ga nog altijd voor deze:
Rolex en Tudor zijn samen bad cop/ good cop.
Geen GMT
Geen sub
Geen BB36 met inhouse
Teleurstelling
En wat krijgen we. Een zilveren en gouden duiker.
Tudor doet weer hetzelfde als bij de release van de P01. Iets presenteren waar daadwerkelijk niemand om vraagt.
Toen die chronos uitkwamen een paar jaar geleden moest niemand er iets van hebben. Te dikke snowflake-wijzers voor een chrono.
Ook zag je nooit iemand die er een kocht.
Nu is opeens iedereen fan? Zal wel een gebrek aan alternatief zijn.
Dat is het ook.
Even een andere subdial / dial kleur en iedereen is er ineens weg van. Vandaar dat ik nog voor de oude big block zou gaan.
Helemaal eens. Eigenlijk hetzelfde als bij Rolex. Vintage of jaren 90 is gewoon mooier.
Kleine Sea Dweller 16600 bijvoorbeeld
Ohja de Pelagos dat was wel een top zet van Tudor
Met al het gedoe over misschien een tudor sub had ik het gevoel dat ik misschien beter gewacht had met die BB58 vorige week. Nu denk ik dat het de juiste keuze was. De zilveren is wel mooi, maar dat lijkt me nu geen materiaal voor een horloge.
Ik vind deze nieuwe chrono wel echt heel mooi. Zeker ook icm de specs. Laat m maar snel komen!
Website is weer in de lucht. Niet allemaal klikken alsjeblieft.
Deze nieuwe chrono is echt totaal anders…
Love it!