Allebei hele mooie chrono’s! Can’t go wrong
Ik snap waar je vandaan komt en je hebt ook wel gelijk, echter moet je een flinke Tudor liefhebber zijn om er 16k aan uit te geven. Misschien valt er nog wat van af te praten
Voor dat bedrag zijn er vele andere opties… De neiging om naar andere merken te stappen bij dit soort bedragen lijkt me groot.
Gaaf vind ik hem in ieder geval wel, ook met die brushed finish.
Plaatje:
Zo lelijk. Lange lugs, grote opening tussen de band en de kast. En dan ook nog eens een hoge kast en een platte band waardoor het geheel gewoon niet matcht. Bah
Ik verwacht m volgend jaar met een passende gouden band. Precies op maat. Alsof ie eerder op zat en er voor de eerste release af is gehaald om het allemaal wat betaalbaarder te houden… Ik gok maar wat.
Still dont like it.
Deze Tudor heeft niet de charme om een gouden kast meerwaarde te geven.
Denk dat deze meer bedoeld is als “halo watch”, hier gaan ze echt niet veel van verkopen.
Dat was voor mij ook precies de reden om voor de variant met zwarte dial te gaan. Zijn beide natuurlijk prachtig
Op deze foto wel, maar op andere foto’s en in het filmpje van vergelijking, welke eerder werd gepost, niet.
Ach. We zien het wel Ik zit wederom in de wachtkamer
Ik vind dat ding echt wel tof…
Ik vind de zilveren BB wel gaaf! “Gelukkig” is mijn horlogebudget momenteel dusdanig dat we nog even de tijd hebben om te zien hoe dat zilver zich gaat gedragen
Deze is volgens mij discontinued…
Staat niet meer op de site
De laatste 6 a 9 maanden wat rustiger hier wat betreft horloges … Maar nu de nieuwe zwarte black bay chrono op de markt is weet ik het wel!
Een nieuw doel voor dit jaar!
Het was zooo te mooi om waar te zijn
Helaas alleen voor ons. Niet voor Rolex en Tudor.
Ik vrees dat dit voorlopig echt niet gaat gebeuren.
Ik word ook steeds enthousiaster. Wellicht in plaats van mijn Black Bay Black 79230n…
Edit: F*** ik wil hem…
Benieuwd of de wachtlijst al oploopt.
Als zij dit horloge bij mij thuis brengt, wil ik best overwegen er een aan te schaffen.
Jammer dat ze bij die 2e vraag geen antwoord op de vraag geven. Lijkt me dat de zilveren kast dus sneller krast dan rvs. Maargoed, die koop je sowieso niet voor dagelijks gebruik.