Tudor new watches 2021

Die nieuwe is 14.4mm dik. De oude? Scheelt flink toch. Dat zou voor mij wel een makkelijke afweging zijn.

Met “oude” bedoel je de gouden en die is volgens de specs 14,5 mm

1 like

Aha
 ik dacht veel dikker. Excuses met ‘oude’. :wink: Ik bedoelde gouwe inderdaad.

1 like

Geeft niet,het is ook een oude eigenlijk.
Het toeval wil dat ik enkele weken geleden nog dacht; “Als ze deze (die oude dus) nu eens gewoon in het zwart zouden hebben, zou ik gaan twijfelen” et voila :+1:

Chrono onmiddellijk leverbaar voor de ongeduldigen, enkel stalen panda is net verkocht :
https://www.rueschenbeck.de/uhrenmarken/tudor/neuheiten

1 like

Pfoe en ik heb erg de neiging de zilveren gewoon te bestellen en in het echt te zien. In NL zou de uitlevering wel even kunnen duren schijnt. Ik dénk dat het een ongelooflijk understated knap ding is. Even tanden op elkaar :grimacing:

3 likes

Oei. I agree. Dat is jammer

Ik heb het even laten bezinken. De 58 925 is werkelijk prachtig.

3 likes

Zo te lezen gaan we er wel een paar op het forum zien. Altijd leuk. :smiley:

En de zwarte dial ook al inmiddels.

En nog een review:
https://www.youtube.com/watch?v=cjiut3VBQW0&t=247s

1 like

Altijd zo lekker hoe Jenni ‘Breitling’ uitspreek. :tiger:

1 like

Ben ook benieuwd hoe lang dat gaat duren, heb vanmiddag gebeld. Ze vertelde me aan de tel dat het bizar druk was met name voor de nieuwe Tudor lijn. Ik mocht een mailtje sturen met de wens, en komende week namen ze een besluit wat te doen met alle aanvragen. :roll_eyes: klinkt niet heel erg belovend.

Dat klinkt idd als ‘even wachten’. Ik sta bij de AD als nr 1 op de lijst, dus zodra er wat binnenkomt
:ok_hand:t2::+1:t2:

Fingers crossed! :crossed_fingers:t2:

4 likes

Zijn er al, ook de witte !!

4 likes

Heel erg mooi! Hopelijk ook snel de eersten bij NL AD’s.

Ps. Deze heeft iets te iele polsen zo te zien :wink:

2 likes

Geen zorgen. Dit is een vervormd beeld. In realiteit past dit horloge perfect op deze pols.
41mm past bij nagenoeg iedereen, spijtig genoeg is het een feit dat al die ‘smartphone full frontal’ shots een horloge altijd te groot doen lijken.

2 likes

Allereerst: dank voor het compliment :smiling_imp:

41mm kan voor sommigen overigens echt wel (te) groot zijn in mijn ogen. Gelukkig zijn mijn polsen iets meer dan 18cm omtrek en draag ik vrijwel altijd 40mm+

Edit: je had je bericht net al aangepast :wink:

1 like

idd, ik vond het net te grof, ik wil geen ruzie !! Internet is soms zo over the top! ik bedoelde het goed, heb zelf ‘maar’ 17cm en draag heel graag 44mm. Dus vandaar

2 likes

No problem hoor, meende al dat je t anders bedoelde.

En eens: de een heeft liever een wat groter horloge dan de ander. Ik kijk iig erg uit naar de komst van mijn nieuwe Tudor. 3 nieuwe knallers dit jaar (waarvan 1 door naar een andere liefhebber): ik ben wel even klaar en rustig.

2 likes