Tudor new watches 2021

En de zwarte dial ook al inmiddels.

En nog een review:
https://www.youtube.com/watch?v=cjiut3VBQW0&t=247s

1 like

Altijd zo lekker hoe Jenni ‘Breitling’ uitspreek. :tiger:

1 like

Ben ook benieuwd hoe lang dat gaat duren, heb vanmiddag gebeld. Ze vertelde me aan de tel dat het bizar druk was met name voor de nieuwe Tudor lijn. Ik mocht een mailtje sturen met de wens, en komende week namen ze een besluit wat te doen met alle aanvragen. :roll_eyes: klinkt niet heel erg belovend.

Dat klinkt idd als ‘even wachten’. Ik sta bij de AD als nr 1 op de lijst, dus zodra er wat binnenkomt
:ok_hand:t2::+1:t2:

Fingers crossed! :crossed_fingers:t2:

4 likes

Zijn er al, ook de witte !!

4 likes

Heel erg mooi! Hopelijk ook snel de eersten bij NL AD’s.

Ps. Deze heeft iets te iele polsen zo te zien :wink:

2 likes

Geen zorgen. Dit is een vervormd beeld. In realiteit past dit horloge perfect op deze pols.
41mm past bij nagenoeg iedereen, spijtig genoeg is het een feit dat al die ‘smartphone full frontal’ shots een horloge altijd te groot doen lijken.

2 likes

Allereerst: dank voor het compliment :smiling_imp:

41mm kan voor sommigen overigens echt wel (te) groot zijn in mijn ogen. Gelukkig zijn mijn polsen iets meer dan 18cm omtrek en draag ik vrijwel altijd 40mm+

Edit: je had je bericht net al aangepast :wink:

1 like

idd, ik vond het net te grof, ik wil geen ruzie !! Internet is soms zo over the top! ik bedoelde het goed, heb zelf ‘maar’ 17cm en draag heel graag 44mm. Dus vandaar


2 likes

No problem hoor, meende al dat je t anders bedoelde.

En eens: de een heeft liever een wat groter horloge dan de ander. Ik kijk iig erg uit naar de komst van mijn nieuwe Tudor. 3 nieuwe knallers dit jaar (waarvan 1 door naar een andere liefhebber): ik ben wel even klaar en rustig.

2 likes

Prachtig horloge maar echt VEEL te groot voor deze pols
 net een vrouwenpolsje joh.

Dat touwtje ernaast zal wel lekker achter de pushers blijven hangen.

Oh, oh, oh, wat een gemiste kans dat Tudor niet meer terug grijpt naar hun heritage. Wat zou het tof zijn deze in een modern jasje te gieten.

25 likes

dan zitten ze zichzelf in het vaarwater met de Submariner, VAG gaat ook geen Audi model uitbrengen dat een kloon is van een Porsche
 oh wacht


3 likes

Still dont want one :joy:
Maar hij kan t hebben.

Itt die touwtjesverkoper

6 likes

Haha ja ik wou al zeggen. Eerst een best toffe Volkswagen Polo uitbrengen, om vervolgens mij een vrijwel identieke Audi A1 op de proppen te komen, maar dan 2 x de prijs.

Dat juist niet.

Een Submariner is het parade paardje,

Breng gewoon een 5 digit Rolex kast uit, met lug holes en de band van een BB 36, aluminium insert en leuke chamfers, bam instant succes voor Tudor.

4 likes

En we hebben wéér aan jaar om daar naar uit te kijken.
En wat doet Tudor, die komt volgend jaar met een opvolger van de P01, de P02 in 60mm gemaakt van lood.

Born to dare jongens! :crossed_fingers:

6 likes

en dan koopt niemand nog een Ceramic Sub

Tuurlijk wel.

Mensen kopen Rolex voor de naam niet voor het model.

Waarom kopen mensen een 126610 als je een 16610 kunnen kopen voor zn 5k minder?

1 like