Tudor new watches 2021

Vandaag kunnen ophalen?
Zie dat S&C ze ook beiden binnen heeft.

Nope. Wacht nog op het belletje…

5 likes

Gave details. Ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien. Maar ik blijf mijn bedenkingen houden bij de materiaal keuze zilver…
Had hem veel liever op staal met stalen band gezien. Wat een knaller was dat geweest dan met z’n ghost bezel en dial…
Maar aan de andere kant wel tof dat Tudor innovatief is en als eerste met een zilveren horloge komt. Is de laatste paar jaar nog niet door andere merken gedaan. Wellicht met een reden maar dapper is het wel van Tudor. Ik vraag mij alleen echt af hoe de kast zich houdt en of er een vergelijkbaar fenomeen plaats gaat vinden als met een bronzen horloge.

Hij smoelt iig wel lekker…

6 likes

Bizar hoe klein zo’n Daytona eigenlijk is…
Of hoe groot zijn Black Bay chrono, dat kan natuurlijk ook…

5 likes

Wellicht wel de perfecte maat. Rolex heeft verder niks anders meer in circa 39mm in de collectie sinds dat de Explorer I 39mm 214270 MKII en de OP 39 definitief bye bye zwaai zwaai zijn…

Rolex is altijd kleiner geweest dan tudor. Daarom alleen zijn ze al mooier. :see_no_evil:

Nog een voorbeeldje. Sea dweller vs gewoon een pelagos.

1 like

Op de site staat duidelijk dat hun een legering hebben gevonden die er voor zorgt dat het zilver niet gaat verkleuren/patineren. Zilver wordt ook zwart en geeft dan ook zwart af. Dus dat zou ook niemand accepteren.

1 like

De laatste jaren. Vroeger gebruikte ze exact dezelfde kasten…

1 like

Ja maar nu pak je de Seadweller 4k. Denk dat de SD43 minimaal net zo groot is als de Pelagos…

Dat is dan ook weer waar. Maar die laatste jaren zijn dan wel al 45- 50 jaar geleden ingezet.

Big block vs daytona bijvoorbeeld.

1 like

Ik vergelijk natuurlijk tijdsgebonden horloges :see_no_evil:

Die sd 43 is pas geĆÆntroduceerd na de pelagos.

Ja voor mij hetzelfde. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s en filmpjes over een paar maanden. Ik heb nog steeds de voorkeur voor stainless, maar ik zou misschien stiekem toch nog een keer een bronzen horloge willen hebben. De warme gloed spreekt me wel enorm aan.

Moeilijk te geloven… aangezien het gehalte zilver zorgt voor het verkleuren. Zou de finishing bijdragen aan het stabiel houden? Zou het iets van een soort coating zijn? Dus niet zo zeer de legering. Want het blijft natuurlijk 92,5 zilver + koper en alu?

2 likes

Die hoort er net op!

10 likes

Mee eens! Tudor snowflake is Tudor M.N. :ok_hand:
Niet aankomen.

3 likes

Heb ook geen moeite met de snowflake. Vind het wel geinig…

ik blijf het roepen, maar de Daytona is gewoon een vrouwenmodel

2 likes

Voor vrouwen in race auto’s. :grin:

In dit geval de Tudor ā€˜RCN’.

1 like

Ik vind het hele mooie horloges, totdat ik de sneeuwvlok zie. Dan knap ik helemaal af.

Geen idee wat je bedoeld met M.N.
Main Neukfout?

Van oudsher hadden ze gewoon mercedes, blad en stok wijzers.