Tudor new watches 2021

De Marine National submariner, deze kwam tot stand in samenwerking met de Franse marine die een duidelijke afleesbaarheid wilden met betere lume.

12 likes

Genoeg gezegd. Fransen zijn raar, met hun stokbrood enzo…

1 like

Die denken hetzelfde over jullie klompen :rofl:

Die draag ik nooit, zij eten wel die rare broden van ze. En ze eten varkenssnuit, varkensoor of een konijnenkop… rare jongens die Fransozen

Maar die halen ze tenminste niet uit de muur.

3 likes

Echt haute cuisine he, frituur uit de muur…

Wij halen ook het en der brood uit de muur, dat heet vooruitgang. 24u/dag eten…

Oh oh oh, cultuurbarbaar. :sweat_smile:

Nee je kan zeggen wat je wilt over de snowflake, maar ik vind per definitie al gaaf vanwege het verhaal erachter. Die Franse kikvorsmannen hebben niet om een snowflake handset gevraagd omdat ze het zo mooi vinden, maar puur functioneel. Dat is toch tof!

5 likes

Zeker tof. Ik ben fan van de snowflake!

1 like

Heel tof, voor een functioneel te gebruiken duikhorloge. Dit is net alsof iedereen in een formule 1 auto moet rijden naar zijn werk en supermarkt, want dat doen ze in de formule 1 ook… ik ga voorlopig niet duiken (en al zeker niet als missie of in het donker), dus waarom zou ik dan een dergelijke wijzer op mijn horloge moeten hebben (als in deze tijd een digitaal duikhorloge sowieso handiger, beter en dus veiliger is in dergelijke missies)? Ik vind het nog steeds foeilelijk.

Even nog simpeler; ik durf te wedden dat als tudor de bb58 aanbied waarbij je kan kiezen tussen stick/sword/Mercedes wijzers of snowflake, de verkopen van de horloges met de andere wijzers 2x zo hoog zou zijn. Ik sta echt niet alleen.

Gisteren een review gelezen van de nieuwe Chrono. Het bekijken van Jenni Elle’s review heeft exact 32 seconden geduurd want toen zag ik de L2L en hoogte :thinking: :rage: :rage: :rage: en was ik klaar.

De snowflake submariner was tenminste ook op de reguliere markt verkrijgbaar. De Rolex milsub daarentegen was enkel en alleen voor de Engelse MOD en toch zouden velen er een heruitgave van willen hebben.
De huidige versie van de Black Bay is eerder gebasseerd op de ‘Royal Canadian Navy’ submariner, welke trouwens ook particulier gekocht kon worden.

2 likes
5 likes

Ik kan deze review absoluut beamen…
na 1 dag dragen tot de conclusie gekomen dat dit echt een abnormale knaller is voor deze prijs.
Absurd hoeveel horloge en kwaliteit je bij het kleine broertje van Rolex krijgt

Ben tudor echt enorm gaan waarderen, top job

23 likes

Top duo dit zeg zo🤩

3 likes

Toch wel grappig. Er zit een Breitling-uurwerk in :slight_smile:

1 like

Tudor en Breitling hebben inderdaad uurwerken uitgewisseld. Zitten in bepaalde Breitlings een Tudor uurwerk.

3 likes

Dat begreep ik ook, hoewel Tudor ze wel echt beter reguleert. Op zich wel een mooi uitwisselingsproject want Breitling leent weer uurwerken van Tudor.

3 likes

Tegelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Inderdaad. Het maakt de Tudor niet minder, maar wel grappig.

Ik snap niet zo goed waarom Rolex niet hier ook een oud ontwerp voor heeft gedoneerd?

Zoveel goede informatie 🥸

2 likes