Tudor new watches 2021

De laatste jaren. Vroeger gebruikte ze exact dezelfde kasten…

1 like

Ja maar nu pak je de Seadweller 4k. Denk dat de SD43 minimaal net zo groot is als de Pelagos…

Dat is dan ook weer waar. Maar die laatste jaren zijn dan wel al 45- 50 jaar geleden ingezet.

Big block vs daytona bijvoorbeeld.

1 like

Ik vergelijk natuurlijk tijdsgebonden horloges :see_no_evil:

Die sd 43 is pas geïntroduceerd na de pelagos.

Ja voor mij hetzelfde. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s en filmpjes over een paar maanden. Ik heb nog steeds de voorkeur voor stainless, maar ik zou misschien stiekem toch nog een keer een bronzen horloge willen hebben. De warme gloed spreekt me wel enorm aan.

Moeilijk te geloven… aangezien het gehalte zilver zorgt voor het verkleuren. Zou de finishing bijdragen aan het stabiel houden? Zou het iets van een soort coating zijn? Dus niet zo zeer de legering. Want het blijft natuurlijk 92,5 zilver + koper en alu?

2 likes

Die hoort er net op!

10 likes

Mee eens! Tudor snowflake is Tudor M.N. :ok_hand:
Niet aankomen.

3 likes

Heb ook geen moeite met de snowflake. Vind het wel geinig…

ik blijf het roepen, maar de Daytona is gewoon een vrouwenmodel

2 likes

Voor vrouwen in race auto’s. :grin:

In dit geval de Tudor ‘RCN’.

1 like

Ik vind het hele mooie horloges, totdat ik de sneeuwvlok zie. Dan knap ik helemaal af.

Geen idee wat je bedoeld met M.N.
Main Neukfout?

Van oudsher hadden ze gewoon mercedes, blad en stok wijzers.

De Marine National submariner, deze kwam tot stand in samenwerking met de Franse marine die een duidelijke afleesbaarheid wilden met betere lume.

12 likes

Genoeg gezegd. Fransen zijn raar, met hun stokbrood enzo…

1 like

Die denken hetzelfde over jullie klompen :rofl:

Die draag ik nooit, zij eten wel die rare broden van ze. En ze eten varkenssnuit, varkensoor of een konijnenkop… rare jongens die Fransozen

Maar die halen ze tenminste niet uit de muur.

3 likes

Echt haute cuisine he, frituur uit de muur…

Wij halen ook het en der brood uit de muur, dat heet vooruitgang. 24u/dag eten…

Oh oh oh, cultuurbarbaar. :sweat_smile:

Nee je kan zeggen wat je wilt over de snowflake, maar ik vind per definitie al gaaf vanwege het verhaal erachter. Die Franse kikvorsmannen hebben niet om een snowflake handset gevraagd omdat ze het zo mooi vinden, maar puur functioneel. Dat is toch tof!

5 likes

Zeker tof. Ik ben fan van de snowflake!

1 like