Denk dat Tudor bij bepaalde modellen wel die kant op gaat. Dat hebben we al gezien met wachtlijsten en prijzen boven list voor de BB58 en de Black Bay GMT. Bij Tudor is het met name bij de introductie van een nieuw model waarbij er in het begin veel vraag naar is en het aanbod / de productie nog achterloopt. Op termijn zie je dat dat wel weer bij trekt. En GMTs en BB58 liggen nu ook weer gewoon met regelmaat in de etalage. De nieuwe Black Bay Chrono is net uit en druppelt pas net mondjesmatig binnen bij de ADs.
Helaas weet ik hoe langzaam het druppelt. Mijn AD heeft er een voor me net voor de kerst. De GMT kon ik zo ophalen begin dit jaar.
Benieuwd waar ze vandaag mee gaan komen.
De nieuwe chrono ???
Ik kon de nieuwe chrono kopen in Antalya afgelopen week voor 4800 bij de Rolex dealert.
Hij had wel enkel de witte, de zwarte zou ik wellicht nog getwijfeld hebben.
Mag ik hopen van niet…
dat is wat hij me vertelde. Duurt eindeloos. Maar ja kan een verschil zijn dat ik niet in NL woon en ik de taal hier niet volledig machtig ben.
Heb je al andere dealers benaderd? Beste kans op een snellere levering is het vermenigvuldigen van je opties.
Mij werd niet eens verteld of ik hem wel of niet kreeg het antwoord was: stuur maar een mailtje, dan zien we wel even. Daar hoor je dan vervolgens niks op.
Inmiddels ben ik voorzien dankzij de wel vriendelijke AD’s bij een van onze buurlanden.
Ik krijg em volgende week binnen. Mocht je niet veel geduld hebben stuur je maar een PM
Ook voor list …
Ik kan nog wel even geduld hebben. Netde LHD opgehaald dit weekend moet het wel blijven verkopen aan vrouwlief Haha
de twee die hier in de buurt zijn ja. Maar denk even wat meer lijntjes uit te gaan gooien
Dan moet je het horloge wel eerst in je blaas zien te krijgen…