Er zijn ook lieden die staal, rubber en leer prima vinden voor kleding.
Contact gehad met AD, Tudor Black Bay Chrono 6 tot 8 maanden levertijd. Daar heb ik geen geduld voor. Dan maar wat anders
Voor wat het waard is maar die gouden vind ik niet om aan te gluren
Het hangt ervan af welk licht er op de wijzers valt. Iedereen gaat zn wrist shots zo nemen dat het meevalt natuurlijk.
Ik heb mijn Oris BCPD roberto clemente verkocht omdat ik de afleesbaarheid niet top vond. Soms verdwijnt het metaal van de wijzers en dan heb je wit op wit. Een beetje zoals vlakke stalen wijzers zonder lume op een zwarte plaat.
Geef mij maar geblauwde of zwarte wijzers met lume dan spijtig dat ze ze hier net zwart gemaakt hebben, explorer 2 style.
Heb er zelf nog geen last van gehad… is me zelfs nog niet opgevallen dat het in bepaald ligt moeilijker leesbaar zou zijn
Of goud idd
Zelfde op mijn Tag Heuer Link. Zeer mooi horloge maar onafleesbaar onder de foute omstandigheden. Ik heb het nog steeds, maar 't zou het eerste horloge zijn dat eruit gaat.
Er gaat een gerucht dat het alleen een uurwerk update is voor de GMT
Dat zou super zijn, geen rede meer om de Gmt niet te kopen.
Wat praat de beste man snel zeg, het is bijna rappen. Iets meer pauze zou prettiger luisteren.
De dag na de aankondiging van de nieuwe Tudor Chrono stond ik bij de Rolex winkel om interesse kenbaar te maken. Ik kon via een QR code naar een website en zou binnen twee weken worden gebeld. Dit telefoontje kwam er ook en er werd aangegeven dat ik einde van het jaar mijn nieuwe aanwinst kon verwachten. Voor de goede orde ik woon in het buitenland dus dit proces loopt wellicht iets anders.
Nu zie ik links en recht alleen overal exemplaren opduiken. Wat heb ik fout gedaan/ andere goed gedaan? Kan iemand me verdere inzichten verschaffen.
Het is niet dat ze al Rolex kapsones kunnen gaan vertonen of wel?
Wellicht grijs gekocht? Betere connectie/band met AD? Meer AD’s gesproken? Meer tijd erin gestoken? Meer geluk?
Kan allemaal. Al aan je AD gevraagd?
Hoe meer geld je naar de AD hebt gebracht in het verleden hoe eerder je aan de beurt bent. Meer geld = betere klant = andere deuren open.
Het is hier gewoon de Rolex dealer. Ik heb ondertussen 3 Tudors gekocht bij ze over een tijdsbestek van 1 jaar. En sta op de lijst voor een Sub en een GMT. Je zou denken dat je dan niet de aller slechtste klant bent.
Dat zeker niet. Maar je behoort niet tot een clientèle die tonnen heeft uitgegeven. Als die een Tudor willen voor zoon lief dan gaat ie direct naar hun toe.
Dat is na 3 Tudor’s zeker niet gek. Maar op de lijst staan is een ding. De horloges ook daadwerkelijk krijgen dat is iets anders. Zelfs de beste (meest gefortuneerde) klanten krijgen niet zomaar een GMT Master II Pepsi.
Er zijn ook genoeg AD’s die gegevens noteren voor een ‘wachtlijst’ en vervolgens het papiertje linea recta de prullenbak ingooien. De wachtlijst is maar een raar en abstract fenomeen die iig zeker niet werkt volgens het principe wie het eerst komt wie het eerst maalt. Enige zekerheid dat je het horloge terzijnertijd uitgeleverd krijgt is wanneer ze je hebben gevraagd om een aanbetaling te doen.
daar heb je ook weer een punt. Maar wat is de gedachte bij Tudor, gaat de supply dezelfde manier als het bij Rolex gaat? Het zorgen voor schaarste?
Ik denk eerder dat het natuurlijke schaarste is. Er worden gewoon heel veel Tudor horloges verkocht.
Ga maar eens tellen hoeveel BB58’s erbij zijn gekomen op het forum de laatste 3 maanden.
Laat staan als Tudor een Submariner uitbrengt. Wordt gekkenhuis!