Tudor new watches 2021

Ik las iets totaal anders hehe :sweat_smile:

Ja dit is de 925 zilveren.

Ik kan er niks anders van maken @Kahan. :sweat_smile: Hoe las jij het?

1 like

Maar
 wie draagt z’n 4k horloge nu Ă©cht op zo’n nato? :zipper_mouth_face:

2 likes

Vind die gouden 58 toch net niks. Ook omdat er geen bijpassende band bij zit.

Ik weet het niet hoor
 die zwarte secondstrack en dan die witte indexen
 het oogt toch anders en minder in balans dan het wit/wit van de blauwe en zwarte BB36. Het maakt de dial optisch nog kleiner dan ie al is.

2 likes

Voeg ergens een l toe 

1 like

3 likes

Oh
 die l had ik makkelijk geplaatst ja. :clap: :sweat_smile:

1 like

Ik zie het probleem niet :thinking:

ex

nog een ex

15 likes

Ik vind m :heart_eyes:
Wel in 41mm

Op de website van Schaap en Citroen zag ik ze nu staan dus ik had het filiaal Rotterdam en Den Haag gebeld om te informeren naar de chrono’s. Rotterdam had een volle wachtlijst voor allebei (levering ook nog niet binnen) en Den Haag vertelde mij dat ze pas in het najaar worden verwacht.

Alle drie nog in je collectie? Die 16610LV is echt schitterend. :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: Ik zie het al. 3 jaar geleden verkocht voor 7250 euro. Als dat nu nog eens kon. :grin:

1 like

Je ziet Chrono24 er ook al mee vollopen aan serieuze premies

En niet eens op het forum
niemand wilde hem :joy: :grimacing:
Ding was in plaats perfecte staat :star_struck:

2 likes

De NATO’s van Tudor vind ik persoonlijk fantastisch en ik vind niet dat ze daardoor goedkoper uitzien.

Misschien begrijp je het meer na het kijken van de volgende video:

1 like

Ja stom hĂš, hoe dat allemaal is veranderd in pas 3 jaar tijd. Ik zag je advertentie idd, echt een schitterend horloge. :ok_hand: Ik zou hem nu direct van je kopen voor 7k, niet voor de winst overigens, maar gewoon een beauty.

Dit model kost tegenwoordig rond de 14k toch? :sob:

1 like

Begrijpen? Ik ga nato boven staal, rubber of leer echt nooit begrijpen hoor. Stof is prima voor m’n tshirts en hemden.

3 likes

Ik heb het ook niet over NATO boven staal, maar NATO naast staal

Afwisseling is wel eens lekker hoor en met NATO-banden kun je evt. ook lekker kleuren toevoegen aan je saaie horloge.

Bij de zilveren Black Bay heb je helaas geen keus, maar toch is de NATO prachtig. Voor een ‘stukje’ stof al helemaal.

Zeker wanneer zo’n bol opgekruld bovenop ligt vind ik het echt wansmakelijk :nauseated_face:

Zonder zo’n bol kan het nog best cool zijn.

2 likes

Ah je bedoelt wanneer je hem moet ‘insteken’ omdat hij te lang is.
Daar ben ik het wel mee eens, zonder zoiets is het vaak wel mooier.