Ik las iets totaal anders hehe
Maar⊠wie draagt zân 4k horloge nu Ă©cht op zoân nato?
Vind die gouden 58 toch net niks. Ook omdat er geen bijpassende band bij zit.
Ik weet het niet hoor⊠die zwarte secondstrack en dan die witte indexen⊠het oogt toch anders en minder in balans dan het wit/wit van de blauwe en zwarte BB36. Het maakt de dial optisch nog kleiner dan ie al is.
Voeg ergens een l toe âŠ
Oh⊠die l had ik makkelijk geplaatst ja.
Ik vind m
Wel in 41mm
Op de website van Schaap en Citroen zag ik ze nu staan dus ik had het filiaal Rotterdam en Den Haag gebeld om te informeren naar de chronoâs. Rotterdam had een volle wachtlijst voor allebei (levering ook nog niet binnen) en Den Haag vertelde mij dat ze pas in het najaar worden verwacht.
Alle drie nog in je collectie? Die 16610LV is echt schitterend.
Edit: Ik zie het al. 3 jaar geleden verkocht voor 7250 euro. Als dat nu nog eens kon.
Je ziet Chrono24 er ook al mee vollopen aan serieuze premies
En niet eens op het forumâŠniemand wilde hem
Ding was in plaats perfecte staat
De NATOâs van Tudor vind ik persoonlijk fantastisch en ik vind niet dat ze daardoor goedkoper uitzien.
Misschien begrijp je het meer na het kijken van de volgende video:
Ja stom hĂš, hoe dat allemaal is veranderd in pas 3 jaar tijd. Ik zag je advertentie idd, echt een schitterend horloge. Ik zou hem nu direct van je kopen voor 7k, niet voor de winst overigens, maar gewoon een beauty.
Dit model kost tegenwoordig rond de 14k toch?
Begrijpen? Ik ga nato boven staal, rubber of leer echt nooit begrijpen hoor. Stof is prima voor mân tshirts en hemden.
Ik heb het ook niet over NATO boven staal, maar NATO naast staalâŠ
Afwisseling is wel eens lekker hoor en met NATO-banden kun je evt. ook lekker kleuren toevoegen aan je saaie horloge.
Bij de zilveren Black Bay heb je helaas geen keus, maar toch is de NATO prachtig. Voor een âstukjeâ stof al helemaal.
Zeker wanneer zoân bol opgekruld bovenop ligt vind ik het echt wansmakelijk
Zonder zoân bol kan het nog best cool zijn.
Ah je bedoelt wanneer je hem moet âinstekenâ omdat hij te lang is.
Daar ben ik het wel mee eens, zonder zoiets is het vaak wel mooier.