Tudor Black Bay 58 GMT Coke?
Of rode Tudor Submariner?
gewoon mooi !
Ja die laatste zou heel gaaf zijn. Nog wel een voorkeur voor een blauwe bezel, maar als ze dit uitbrengen kan je er vergif op innemen dat die ook wel komt.
Dat was een Pelagos, die zag er nog goed uit ook!
Pohhh, wat is die Royal toch een grafding.
Een nieuwe Tudor Submariner gaat er echt niet komen. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Tudor heeft jarenlang gewerkt om een beetje een eigen smoel en identiteit te krijgen in plaats van ‘dat dochtermerk van Rolex’ te blijven. Dan gaan ze echt niet ineens weer een oude koe uit de sloot halen en zo dat beeld weer op te rakelen.
Denk het helaas ook niet. Hoop dan zelf op een nieuwe GMT.
Ik blijft altijd stille hoop hebben voor een Tudor Submariner.
Gewoon die vintage case met lug holes en dan de band van een black bay 36. lijkt mij echt een super horloge.
Lijkt mij ook fantastisch…
Maar ik weet niet of ze zomaar een Tudor Submariner willen uitgeven aangezien de Rolex Submariner zo populair is op het moment. Misschien dat ze hem een andere naam kunnen geven? Dat zou alleen helaas ‘tegen’ de historie zijn…
Tuurlijk, en waar komen ze tijdens hun grote revival in 2012 mee… De eerste generatie Submariner waarmee het in 1954 allemaal is begonnen. Nu 11 jaar later is de BlackBay HERITAGE nog steeds de ruggengraat en het vlaggenschip van TUDOR.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Daar heb je wellicht een punt. De BB58 blue was ook al een knipoog naar het verleden.
Achja, waarom niet. De Black Bay heet ook geen Submariner.
Ik mag het misschien niet zeggen… maar:
TUDOR Milsub
Alleen vanwege de kleur?.. Dat is wel erg makkelijk.
Een nieuwe Big Block zie ik ook wel zitten…
We gaan t zien morgen.
Mbt de discussie van wel of geen (mil)sub.
Rolex is erg onvoorspelbaar met wat ze doen. Heel weinig mensen die zagen aankomen dat ze de op 39 eruit gooiden en met ‘kleurtjes’ kwamen vorig jaar.
Geen idee of Tudor nu ook niet iets onvoorspelbaars doet?
Dus (mil)sub. Why nut?
Wie is eigenlijk eerst aan de beurt morgen met onthulling? Of ik kijk niet goed maar kan nergens een timetable vinden mbt wie hoe laat iemand iets gaat doen?
Toch nog even een ode aan het design van de TUDOR Submariner.
Fantastisch case-design. Niet te lange lugs waardoor deze duiker erg goed op een nato staat, (waarvoor die eigenijk is ontworpen) en crown-guards die maar liefst 3 keer zijn gewijzigd voordat ze de ‘juiste’ vorm hadden voor Tudor. Tot in perfectie!
Lug-holes, want het is tenslotte een tool-watch. En een schitterende bezel die naast heel veel grip ook flink schittert in het licht, waardoor die niet snel saai wordt. En dan alles in dimensies die perfect in balans zijn tussen size en dikte.
Ja, verdorie. Nu wil ik er ook een, Patrick!