Tudor Only deel III

9 likes

Deze twee modellen druppelen met bosjes tegelijk hier binnen op HF. Goede ontwikkelingen! :sunglasses::+1:

12 likes

De 58 druppelt vaak weer verder, de GMT niet. Opvallend!

2 likes

Heb mijn '58 nu bijna twee jaar . Deze gaat echt nooit meer weg @Tijner

7 likes

Bij mij is de GMT niet gebleven… ik vond/vind m top (maar kwam een 16710 voor in de plaats).
De BB58 is perfect voor mij en die gaat nergens heen.

Even wat plaatjes op Vanguard. Tip voor @daffie en :white_check_mark: voor @RLC

9 likes

Goodmorning Tudor amigos

12 likes

Ik ben best wel fan van rubberen banden maar ik vind het op de Black Bay’s persoonlijk niet zo mooi vanwege die lange lugs. :see_no_evil:
Idem op nato. Dan ontstaat er altijd zo’n gat.

4 likes

Ik wil tzt nog eens de GMT op rubber en op leer proberen, maar voor nu vind ik 'm het best geslaagd op staal.

Ps ik heb er een extra setje endlinks bij speciaal voor lederen band zodat je geen gaps hebt. :ok_hand:

1 like

Aha oké een setje endlinks zal hem wel goed staan. :ok_hand: Want dat gat vind ik altijd maar zo-zo als ik foto’s op leer zie. Als de lugs iets korter waren geweest zoals bij de Submariner was het niet zo’n probleem geweest.

1 like

Idd en ook vooral icm de dikte van de kast. Sowieso op leer moet wel een dikke band zijn anders ziet het er imo niet jofel uit.

Maar deze band sluit toch aan = geen gap. Of bedoel je desondanks?
Ik geef sowieso de voorkeur aan staal, maar die vanguards zijn top voor de afwisseling.

1 like

Ik ook maar nu het warmer wordt merk ik dat de juiste fit krijgen toch moeilijker is. Dan kan ik kiezen om hem losser te dragen in de frisse binnenruimtes en dat hij goed zit buiten, of ik draag hem goed binnen en hij spant buiten.

Dat zijn nu geen grote problemen, maar daar helpt zo’n rubberen band wel enorm mee.

2 likes

Ow man! Deze zou ik wel naast de bb58 willen hebben… :yum:

Zelfde formaat als een GMT/41 toch? Beetje groot maar wel lekker…

Ruilen tegen een GS? :sunglasses:

2 likes

Ja sluit aan, maar die enorme lange lugs worden zo zichtbaar op rubber. Dat vind ik zelf niet zo mooi. Lange poten. :yum:
En op nato zie je die dikte zo goed en op een 2-piece nato heb je dus weer een mega gap.
Om die reden vind ik zelf staal het mooist voor de BB58. :grin:

2 likes

Ik moet hem toch eens ergens gaan passen hoor. :grin: :drooling_face:

1 like

Grappig het verschil in beleving. Ik vind zelf de lugs van de GMT juist zo mooi kort/compact.

Dit versta ik zelf onder lange lugs… :laughing: :grimacing:

2 likes

Die is mooi man… :sunglasses:

1 like

Ooeh ook wel een schitterend horloge. :heart_eyes:
Haha ja zal idd de beleving zijn.

1 like

Ik geloof dat hij net iets dunner als de gmt is?
Haha nee hij gaat niet weg :heart_eyes:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tudor Only deel III (Deel 2).