Tudor Only deel III

Doe dan! :sunglasses:

Ga je geen spijt van krijgen hoor.

2 likes

Ja wie weet…maar geniet nog wel erg van de LHD. :+1:

2 likes

Beetje kleur op deze grijze dag!

14 likes

Bekend merk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Past goed qua kleur …

14 likes

Twee maanden weg geweest voor reparatie en service. Blijft mooi maar krijgt met de nieuwe Panerai en aanstaande Datejust geen draagtijd meer.

6 likes

Hulp van de Tudor enthousiast wordt gewaardeerd

Bijpassend horloge voor je gevonden :slight_smile:

1 like

Fijne zondag!

11 likes

Zondag plaatje :sunglasses:

28 likes

Uhrenfreund heeft een paar erg mooie Tudors liggen… just sayin’ :smile::shushing_face:

1 like

Strak exemplaar zeg :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mwoah :sunglasses: is ook beetje valsspelen aangezien kast is vervangen in 2016

17 likes

Erg mooi! Hoe bedoel je de opmerking van de kast? Kan je bij service aangegeven een nieuwe kast te willen?

Gave foto!

1 like

De blauwe is een mooi exemplaar, zelf heb ik de zwarte gehad.
Jammer dat de kast en insert eens vervangen zijn.

1 like

Ik heb deze zo gekocht maar vermoed dat deze in dusdanige staat was dat polijsten niet meer mogelijk was.
Kast, dial, wijzers, plexi, kroon en band…allen vernieuwd dus weinig vintage meer :smirk:
Begrijp dat dit een no go is voor de vintageliefhebbers maar heb mijn horloges graag in nieuwstaat :sunglasses:

7 likes

10 likes

Ik zit even hardop te denken hoor… wat blijft er dan nog over? :smile: Alleen het movement toch?

Prachtig horloge hoor. :clap:

2 likes

maar het kan gelukkig allemaal wel nog allemaal origineel zijn en met mooie scherpe kast.

17 likes

Zie dat de Tudor GMT vaak te koop wordt aangeboden. Iemand hier gehad en waarom was het geen keeper?

Nomos gaat eruit want is me te dressy en wil wat anders maast de Pelagos en Speedy. De Tudor GMT is een kanshebber, wel 2 tudors dan in de 3 piece.