Tudor Only deel IV

Wat een prachtige combinatie! De mooiste die ik tot nu toe heb gezien.

Edit: maar als ze hier toch eens de bijpassende zilveren band bij zouden maken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Tjaa,als dat eens zo zal zijn,maar helaas,gaat niet gebeuren!

Pff de zoek tocht naar een date day is niet zo makkelijk​:joy::joy: maar danm wat is het mooie

Blijven zoeken, ze zijn de moeite waard :+1:t2:

6 likes

Haha precies er mooi

Haha als je geld wilt doe maar een berichtje :joy::joy::joy:

Haha. Voorlopig blijft deze nog wel even :+1:t2:

Haha :joy:

Vandaag de NA binnen gekregen, niet voor mij maar voor mijn vriendin zodat we full Anwb door het leven kunnen. Kotsen mag hoeft niet (liever niet hebben zwaar jaar achter de rug met ziektes, ontslag en weer herintreden op werk voor beiden). Ik vind het in iedergeval leuk duo nu. :grin:

20 likes

Mooi duo :+1: ook goed om te lezen dat jullie je leven weer op de rit krijgen.

2 likes

Top man, enjoy!
Nu een wit tuinhekje en een golden retriever.

2 likes

Ringen zijn ook zo 2019 :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:
H

1 like

Ik zag onlangs op Instagram iemand die halve schakels maakt voor Tudor. Als ik hem kan vinden geef ik een seintje :+1:

1 like

Nou hier zat geen aanzoek bij hoor :joy::joy::joy:

:joy::joy::joy:
Owh haha maar wel een supper leuke couple goal

1 like

Zeker weten, dit is ook wel echt een wijzerplaat die we beiden mooi vinden en de kleinere maat is perfect voor haar ook al had ze in het begin twijfels of het niet wat te klein zou zijn.

Snap ik prince dat is de grooste ook 34
En is juist leuk als de man een grooter heeft en de vrouw een kleinere staat iedergeval jullie alle bij goed :ok_hand::ok_hand:

1 like

Hoort omega in een tudor topic dan? :grimacing::grimacing:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tudor Only deel IV (Deel 3).