Tudor Only deel IV

Kijk da’s nog eens een leger :heart_eyes:

1 like

Nu nog even wachten tot Tudor een BB58 met rode bezel uitbrengt. :star_struck: :clap: Niet waar @Phoenix.bas? :grin:

1 like

Drommels drommels drommels! :wink:

2 likes

Blijf hopen… Al zou ik het liefst ook de Tudor :rose: weer op de dial zien… Zoveel mooier dan het schild vind ik die :rose:. Maar dat zie ik niet gebeuren…

1 like

Volgens mij ben ik een van de weinige die de Heritage chrono een stuk gaver vind dan de nieuwe tudor chrono.

Vind dit model echt heel gaaf, schitterende reedition van de originele Monte Carlo.

Mooie kast, en een band zonder die afgrijselijke faux rivets.

19 likes

Wat heeft iedereen met de roos? Het schild is toch machtig bruut man :grin::muscle::muscle::muscle:

2 likes

Klopt je bent een van de weinigen.

1 like

De blauwe aaaalll the way :star_struck:

1 like

Vandaag in Århus de winkel ingelopen, Pelagos titaan, blauwe wijzerplaat gepast. Schitterend, maar te fors voor mij, jammmerrrr: we at is dat blauw mooi.

BB36 SG omgehad,…wat een elegant horloge. Wel even schakelen naar dit formaat zo direct na de Pelagos :grimacing:

De zilverling alleen als vitrinemodel aanwezig. Verkoopster beweert dat voor Denemarken 1 tot 1,5 jaar wachttijd geldt!!!

Voor mij nog 1,5 week :wink::relieved::rofl:

10 likes

Nog wristshots van de 36 gemaakt?

1 like

Voor een Tudor? :eyes:

Hoe lang zouden de wachttijden zijn voor een sub oid?

Niet weet jij toch ook wel :stuck_out_tongue_winking_eye:. Kwestie van gunneeeee. Winner winner chicken dinner

mooie set zeg. Dit ga je zo niet tegen komen in het echt!!!

1 like

Nulnadanoppesniks :pleading_face::smirk:

De 925:is uit logeren……….:grin:

3 likes

Vakantie, vriendschap en een kluis van 300 kilo.:face_with_hand_over_mouth:

ben bang voor dat ene whatsappje dat mij voor volgende week zondag gestuurd gaat worden dat begint met: " kweetniethoehetkomt, maarikkandesleutelnietmeer vinden…:thinking:

2 likes

Altijd vrij om de 36 te komen passen he :sunglasses: binnen enkele dagen ook draagbaar op leer met Tudor clasp :ok_hand:

3 likes

Goedemorgen

11 likes

:joy::joy:, nee joh, de sleutel hangt aan een spijker linksboven in het deurkozijn……

3 likes

Thanks voor het aanbod. :grin:

1 like