Tudor Only deel IV

Ik ben slechter in foto’s maken dan @pasd misschien daarom :joy: ik denk dat het ook te maken heeft met de vorm van de pols? :man_shrugging:

Als je in de buurt bent altijd vrij om te passen :ok_hand:

1 like

Precies dit. Mijn pols is 19,5cm omtrek en 6,5 cm plat bovenop. De BB36 viel echt veel te klein uit. Voor de BB41 gegaan en die valt perfect.

Maar op beide polsen in de foto’s hierboven valt de 36 perfect.

4 likes

Regio Breda :grin:

1 like

Klein uurtje :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Woon in Hoek v Holland, als je in de buurt ben kan je hier ook passen :+1:

1 like

Het is ook wel echt een kwestie van wennen en persoonlijke smaak natuurlijk. Wilde tot een jaar of 5 geleden niets onder de 42mm hebben .

1 like

19 likes

Lekkah :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

De parel! :ok_hand:

1 like

Voor mij echt de zilveren uitvoering :ok_hand:t2: Die is echt prachtig :heart_eyes:

4 likes

Heel strak plaatje :smiling_face_with_three_hearts:

Eens daarom zou dat ook mijn keuze zijn :sweat_smile::slight_smile::wink:

2 likes

Weeeeeeekend baby ooohhh yeahhhh. Vanaf morgen gaat deze Zilverling concurrentie krijgen qua polstijd. NoTudor🙈

11 likes

Weekend :partying_face:

18 likes

Fijn weekend!!!

10 likes

mooi dat blauw zo… :+1::+1:

Dik!!

Gratis tip, en goedkoper, Monta Noble! Krijg er nogmaals, helaas, niks voor. Maar kwalitatief vond ik ze zelfs beter! En ben groot Tudor fan, maar het zit niet allemaal in de naam…

1 like

Faux rivet’s,als in die lelijke dingen aan de zijkant van de band? Weerhoudt mij tot op heden om er een te kopen.

1 like

Als ze hem met een gladde bezel hadden gehad… maar dit is me toch wat te met die engine turned; trekt teveel de aandacht ten koste van de plaat wat mij betreft.

1 like