Tuurlijk het is toch allemaal gewoon 316 staal. Dat kan iedereen maken en als je horloge dan eindelijk lekker zit. Lets GO!
Voor mij niet. Ik heb de mazzel dat hij wel goed zit maar zou het anders denk ik niet doen.
Voelt toch niet helemaal goed voor mij. Wordt wel tijd dat Tudor dit gaat oplossen.
Het is misschien wel iets complexer, ook vanwege de faux-rivets. Dat is misschien niet iets wat je ‘zomaar’ even maakt.
Feit blijft dat het een gemiste kans is van Tudor zelf. Dus maken ze dat met die gilde-lock wel goed natuurlijk. Hopelijk komt die snel beschikbaar op de stalen modellen.
Ze moeten die rivets gewoon weg doen. Zo moeilijk is het niet;
- Gewoon een normale band zoals op de Pelagos
- Geen snowflake maar gewoon een pointer
- Half link toevoegen
- Quick adjust maken
Dan koop ik er 1
Zou ik persoonlijk nooit doen
Oftewel je wilt geen Tudor🙄
Nee ik ook niet. Voelt niet goed.
Je hebt ook een zilveren BB58 toch? Gaat die ook mee de zee in?
Ik sta er nog steeds van te kijken dat je blauwe bezel zo snel faded is. Ik dacht dat dat tegenwoordig minder snel zou gaan. Maar het geeft hem zeker karakter. En hij wordt gebruikt waarvoor hij is bedoeld.
Als ik hem op Nato draag zeker wel,met een lerenband niet,geen idee hoe goed het leer tegen water kan.
En denk dat de blauwe meer te lijden heeft in mijn werk ,met die milieu vriendelijke stoffen,waar hij mee in aanraking komt
Vind hem wel heel tof zo.
Yes eindelijk! Ik krijg dus inderdaad geen lekkere fit met m’n chrono en heb zelfs overwogen om m al weg te doen. Of het nu wel of geen Tudor schakel is who cares. Andere optie was een extra gaatje boren in de clasp, dat vond ik nog net een beetje te eigenlijk.
Mee eens! Stuk comfortabeler dan de stalen band ook. Die zit bij mij echt niet lekker helaas
Er is natuurlijk wel ruimte op de clasp voor extra gaatjes . Ik heb er gelukkig geen last van die fijnverstelling de 58 en de 36 passen precies goed . Maar easylink zoals bij R zou wel heel praktisch zijn .
Komt door het aluminium. Bij een ceramische bezel gebeurt dit niet. Die mist dan vaak weer de charme van aluminium…
Jawel, maar persoonlijk zou ik dit mooier vinden. Neemt niet weg dat ik de bb58 die ik voorbij zie komen fantastisch mooi vind zoals ze zijn.
Eens !!! Een kroontje waard in vele opzichten.
Klopt , maar mijn 58 gaat nu voor de 3e keer mee op vakantie . Zwem er ook hier mee in de zee . Maar de zwarte bezel inlay lijkt wat kleurvaster dan de blauwe .
Bij mij nog geen verkleuring te zien .
Nu nog even heerlijk in de tuin voordat ik vanavond de nachtdienst in ga . ( met de 36

Die warme kleuren blijven prachtig om te zien hè.
Zeker een heel verschil met de cleane stalen looks van de 36 .