Tudor Only deel IV

Klopt vandaar dat er veel uit zou moet. Maar vindt hem echt out of the box net zoals de bb58 zilver :grin: we zijn er nog niet maar dat is het doel…

1 like

Heb wel een nettere prijs besproken :innocent:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem op dit soort foto’s duizend keer toffer vind dan op de foto’s van de press release. :ok_hand:

1 like

Heel vet!

8k had die moeten zijn slaat natuurlijk nergens op maar was wel mooi geweest

Dat is beter!

Heb je weer een nato bandje :blush: speedymigo :stuck_out_tongue_winking_eye:

hahah heerlijk

1 like

de Vanguard strap moet er eigenlijk wel op he. Morgen weekend en dan gaat de Tudor weer om. Heel week de Speedy omgehad.

2 likes

Lachen met jou,wat je weg doet ben je kwijt hoor,hahha!

1 like

ja je hebt gelijk Henri, ben ik hem kwijt en dan krijg ik weer spijt. Zo gaat dat altijd. Heb een BB36 zwart en een GMT aangeboden gekregen als inruil. Twijfel en wellicht moet ik hem gewoon houden en dan beiden in de loop van volgend jaar er bij gaan halen :sweat_smile:

3 likes

Houden man en van genieten,ik vind die gouden 58 echt top op die foto van @W2them

2 likes

Vind de 58 van @Tijdrijp ook vet hoor!
Is hij al weg?

2 likes

2 mooie Tudors als inruil een zwarte BB36 en een GMT die allebei op de lijst stonden. Twijfel alleen nu weer :see_no_evil: om hem te houden. Wat een impulsieve gek ben ik ook

3 likes

Ik moet zaterdag in NL zijn :smirk::joy: wat een hobby/passie is het toch ook he die horloges :laughing:

3 likes

ik zet mijn vliegtuig modus aan :joy:

2 likes

De mooiste van de reeks

Ok ok duidelijk :joy: zal je niet storen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Impulsief ja,gek weet ik niet :upside_down_face:

1 like

16 likes