Tudor Only deel IV

Dat is een hele mooie… :+1:

crosspost…
Inmiddels is dit mijn nr 1 die alle draagtijd claimt. Wat een heerlijke Tudor!!

21 likes

Hij blijft prachtig…

1 like

Ooooit komt die er bij! Wat een mooi horloge!

1 like

Nee gewoon lompigheid :joy::grin:

2 likes

Hahaha the silver Tudor Butcher slices again​:rofl::joy:

:joy::joy:

Is dit een 79160?

Dexter heeft straks geen Waltham in het nieuwe seizoen…maar een Tudor B(ayharbour) B(utcher) 58

Aardappelschil mesje toch :blush:

1 like

Klopt serieus met een aardappel schil mesje gebeurd :joy::joy::man_shrugging::man_shrugging: Kunt maar beter gewoon eerlijk zijn toch

1 like

Toolwatch krijgt een heel andere dimensie​:rofl::joy::scream::scream::scream: beter maar keramiek volgende keer

2 likes

Hi, nee dit is een 79260.
Deze is overigens slechts 1 jaar gemaakt als overgangsmodel.
De 791XXX modellen hebben allemaal een “Big Block” kast en Rolex kroon, achterdeksel en sommigen ook oysterband. Daarnaast staat er op de dial daar overal Oysterdate.

In 1995 hebben ze de kast van de Daytona overgenomen waardoor je het kleinere model kreeg, de “Small Block”. Dit kan je herkennen aan de ref. 792XXX.
Dit transitie model van de Panda Dial is slechts een jaar gemaakt met Oysterdate dial, Rolex kroon en Rolex caseback. Daarna, vanaf 1996, ging Tudor zijn eigen logo gebruiken op deze onderdelen. Dat maakt dus dat de Tudor Small Blocks, met Oysterdate dial, kroon en caseback erg moeilijk te vinden zijn….

Moet ik wel bekennen dat @Gosz exact hetzelfde model heeft dus dit forum heeft het voorrecht er twee te kunnen bewonderen! :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: Gekkigheid natuurlijk, maar ik ben erg blij met deze samenstelling. Heeft een jaartje geduurd voor ik het juiste klokje had gevonden.

Link naar m’n NA:

1 like

Okay dank voor je uitleg,vind ze echt super!Maar zie zoveel verschillende uitvoeringen,zal me wat verder in gaan verdiepen!

Veel wat aangeboden wordt is buitenland,in Nederland zeer weinig,wat ik zelf het belangrijkste vind,
is dat de kast nog dik moet zijn!

Ja eens, die van mij kwam uit Munchen.
Niet nagedacht en gewoon gekocht, om 8:30 kwam hij online op chrono, om 9:10 was hij al gereserveerd in afwachting van foto’s en een filmpje en om 10:15 was de koop rond en had ik het geld al overgemaakt haha.

Mocht je vragen hebben dan stel ze maar even rechtstreeks. Heb zelf best wat uitzoekwerk gedaan dus ik help je graag :wink:

2 likes

Wat gaat het worden laat ons toch niet wachten😜

1 like

Het zou deze worden :point_down: maar eerst moet er nog wat uit :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heb hem gepast en was gelijk verkocht :drooling_face:

24 likes

Die heb ik ook omgehad maar dan op de NATO
Maar dat vond ik toch een lachertje voor dat bedrag🥴

Dank je wel man… :+1::+1:

Hij is cool, maar bijna 16k is wel heul veul vind ik!