Tudor Only deel IV

No worries, kan het wel hebben hoor. Zij zijn het aan het uitzoeken en hebben mij gevraagd geduld te hebben tot maandag voor een oplossing. Ik kreeg bericht van de regio verantwoordelijke van Richemont (ik woon in Latijns Amerika, dus JLC boetieken vind je hier niet op iedere straathoek) met een mooi politiek praatje (dit gebeurt anders NOOOOOIT), maar we gaan het zien. Ik hoor het volgende week wel. Ik hou jullie wel op de hoogte :slight_smile:

3 likes

Ben gelukkig nooit onaardig geweest tegen je, man man man, wat een armen heb jij. Doe je aan auto’s liften of zo? Gewoon bij de bumper omhoog met dat ding…
:muscle::sunglasses::fist:

Haha Frank :joy::joy: stelt helemaal niks voor man. Vertekent door de foto. Hele dagen achter een Laptop :man_technologist:

1 like

Yeah right :thinking:

Hahah seriously :joy::joy::man_technologist::man_technologist::man_technologist: grote nerd ben ik. En super lief​:blush:

1 like

11 likes

Mooi is dit de 36 of de 41
Ben toch aan het twijfelen voor ook een

1 like

De 36 , heb ook de 41 gehad maar was net te groot voor mijn 17 cm pols .

Bij twijfel: 36.

1 like

Als je aan dit advies twijfelt omdat je denkt dat t te klein is: BB58.

Altijd 36!

1 like

Wat is dit toch een fijn horloge!

10 likes

Tudor is de Pelagos gigantisch aan het promoten… waar kan dat toch op duiden. :thinking:

3 likes

Een kleinere Pelagos :upside_down_face:

3 likes

Nog helemaal geen last van verkleuring? Je ziet en toe van die horror verhalen… :grimacing:

Dan blijft tie in ieder geval nog langer in productie :roll_eyes:

Nope

5 likes

Maar als je daar druk om maakt wat gewoon kan hè dan is dit gewoon niet het horloge voor hem of haar

1 like

Slechte verkoopcijfers?

Ik baby m’n horloges niet hoor, krasjes genoeg :sweat_smile:, maar soms zie je foto’s met echt lelijke bruine strepen en dat lijkt me toch niks. Een geleidelijke, redelijk uniforme verkleuring is natuurlijk prima.