Tudor Only deel IV

Een gouden pelagos!!
Kan niet anders :joy:.

Of toch deze?! :wink:

4 likes

Ik heb het idee dat Tudor vaak een model dat binnenkort een update krijgt extra in de spotlights zet. Dus wie weet dat er binnenkort iets aan zit te komen. Een Tudor Pelagos M.N. wellicht? Ik zou er niet van opkijken.

4 likes

Weet het niet anders moet je de review van die Frattello dude maar eens lezen. Zwemmen,etc alles niks geen verkleuring. Zal vast wel verkleuren maar tot nu toe niks. Genoeg over die verkleuring dit is toch ultiem

13 likes

Haha, inderdaad. Echt heel mooi! :ok_hand:t2:

Review was leuk om te lezen trouwens :slightly_smiling_face:

1 like

Ben benieuwd. Mooi hoe hier altijd de geruchtenmachine op volle toeren draait :rofl:. Ook ik wordt enthousiast :rofl:

1 like

Hij blijft klaar met flipperen​:joy::joy:(voor deze week dan) help mij eraan herinneren als ik hem weer te koop zet ik 250€ over maak naar het goede doel

3 likes

Nee twijfel ik niet aan
Heb de bb58 ook een keer gehad is echt een super maat

1 like

Hoogste tijd voor een GMT foto

16 likes

Wel een super combi zo op die groene tropic. :ok_hand:

2 likes

Hoop het,als die maar wel van staal is dan :upside_down_face:
heb niks met dat titanium!

1 like

Vet hè!

1 like

Waar is die grijze band nou Sil?

Die ligt hier in de kast. Laat hem bij de AD erop zetten of moet nog even een goede tool bestellen. Maar met een schilmesje is geen aanrader kan ik je vertellen. Heb hem goed toegetakeld :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

maar de groene heb je er toch ook op gezet!

1 like

Voor de Nato en leer werkte het schilmesje perfect en toen wilde ik de Vanguard erop knallen. Geen goed plan geloof me😂

2 likes

Foto van de Fratello dude of mag dat niet?

Zullen ze niet relaxt vinden denk ik hè :thinking:

2 likes

Is echt mooi de zilveren

2 likes

van mij wel!

2 likes

Daaaaammmmnnnnnnnn, geile bende.

BB58 icm mijn 1 week oude wekker :sweat_smile:

29 likes