Tudor Only deel IV

Ah ok…… maar dit is er 1 met die fake klinknagels (of hoe dat ook heet).

De oudere modellen (van de heritage met ETA uurwerk) hadden banden zonder die dingen. Die band zou ik wel willen voor mijn gmt.

2 likes

Juist! Stukken mooier. Alhoewel ik de sluiting van de Pelagos weer te modern vindt.
Door de huidige band met de klinknagels, kom ikzelf uit op een ETA uitgevoerde BB. ( nu bij het blauwe gedeelte gezocht neergezet). Stuk duurder maar dat heb ik er voor over.
Waarom niet zelf de keuze laten maken bij Tudor?
Kan toch ook met rubber nato etc.

Eens, functioneel en mooi.

1 like

Heritage Ranger.

7 likes

Mocht je hem overwegen, stuur maar een PB. Heb er een die opzich wel weg mag, gewoon voor list (nieuw).

1 like

Prachtig man!

1 like

Thanks!! Deze kwam voorbij voor een te mooie prijs dus ik kon hem niet laten liggen.

Blij mee! Draagt qua grootte redelijk gelijk aan de GMT en ze vullen elkaar ‘verzameling technisch’ ook nog eens erg goed aan :wink:. Jammer dat beiden tegelijk dragen nergens op slaat want anders……….

2 likes

Whoooow, blijft een topper :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

En dan specifiek de LHD versie? Of in het algemeen de Pelagos vs de SD?

1 like

Jij hebt gewoon de ‘level-up’ van wat ik hier heb (dikke duiker en GMT)! Super Mario heeft bij jou de tudor eindbaas verslagen en zit nu in Rolex land!

Ben het met je eens. Die pelagos zou bij mij waarschijnlijk ook erg weinig draagtijd krijgen als ik de beschikking over een SD43 zou hebben. Maar zo in zijn eentje is het echt een topper. Super gaaf.

Tudor GMT/Rolex GMT vind ik een moeilijke……. Maar denk dat de tudor gaat winnen. Wat een beauty!!

1 like

Het mooie van deze ‘vintage inspired’ duiker is dat hij best goed matcht in een zakelijke omgeving. :ok_hand:
Ook al lonkt een Seamaster 300m nu wel weer. Wat een hobby. :roll_eyes:

16 likes

Toch wel? En de Submariner dan?

1 like

Ik begin hem te duur te vinden… 12k is eigenlijk te gek. Dus ik denk toch dat ik die droom koud ga zetten.

5 likes

Voordeel van Nato, geen deskdive krasjes meer :rofl:

9 likes

Draagt ook lekker en de '58 kkan het hebben qua looks .

11 likes

Vinden jullie deze te groot voor mijn pols

17 likes

Nee

4 likes

Op foto’s altijd lastig, maar zo op het eerste oog past hij prima.

1 like

Nope. Lijkt idd goed te passen.

1 like

Nee staat goed.

Dik hoor!!

1 like