Tudor Only deel IV

Same here!

6 likes

Weet iemand of de band van de Pelagos (dus zonder klinknagels en met microverstelling) op een Tudor GMT past?

En zoja: wat kost die band ongeveer? :innocent:

1 like

Tudor Pelagos LHD

8 likes

Geen idee of die past. Maar hij zal waarschijnlijk niet mooi staan. De titanium band is donker grijs en staat niet mooi bij het lichte staal van de GMT kast. Er is dus een enorm kleurverschil tussen band en kast.

Je kan volgens mij beter voor een band gaan van de oude heritage modellen. Die waren nog zonder oude klinknagels. Helaas geen microverstelling. Geen idee wat die banden kosten en waar je ze kan krijgen. Maar houdt rekening met: DUUR

1 like

Natuurlijk…
Niet aan gedacht.

Dank voor het advies, ik zoek verder!

Deze kost nieuw 850 euro :innocent: ik had er 1 tot vorige week…

Serieus? Kak… die had ik willen overnemen. Voor op mijn GMT.

Rolex heeft enkele modellen die ik mooi vind, maar heb niet de wil of zin om ze te kopen.
Tudor heeft modellen die ik zeer mooi vind, en sommige daarvan heb ik gekocht omdat ik die zeer aantrekkelijk vond.
Heb bij zoektocht of uitkiezen van Tudor nevernooit de drang of gedachte gehad om te vergelijken met Rolex, of door te sparen of whatever.

Tudor heeft voor mij een ideale mix van eigenzinnigheid, kwaliteit, schoonheid , en bovendien vind ik de uitstraling van het merk sympathiek.

De lancering van de zilverling illustreerde dat over de hele breedte.

Maar ik was al een keer gevallen voor de aandoenlijk ouderwetse, feelgood GranTour.
En een tijdje later voor de quirky, maar wel geraffineerde North Flag.
Met de 925 heb ik nu een karakteristiek trio van een lekker merk.

19 likes

Was nagelnieuw alleen had ik geen gmt in het bezit :laughing:

NF blijft toch schitterend :ok_hand:

1 like

Had jij hem nieuw gekocht?
Waar heb je hem gekocht?
En in het blauw weer verkocht?

1 like

Tudor maakt oprecht prachtige horloges. Ik ben helemaal weg van mijn gmt en pelagos. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat de pelagos 2e keuze was. Ik had liever de Rolex sea dweller 126600 gekocht. Maar die belachelijke premiums die je daarvoor moet betalen zijn gewoon ruk en ik verwacht niet dat ik hem via een AD kan krijgen. Heb er verder ook geen problemen mee. De pelagos mag dan tweede keuze zijn. Maar het is wel een belachelijk vette tweede keuze.

De 126600 is overigens Ook de enige Rolex die ik zou willen. De rest vind ik niet boeiend.

2 likes

Prachtig trio!

1 like

Zeker , en ik ben een liefhebber van die snowflake hands . Onder alle omstandigheden goed af te lezen .

11 likes

Ik had deze verkregen door inruil… was in de stickers en met het idee om voor een gmt te gaan… ik kon hier niet aanbieden vandaar via het Uhrforum gegaan.

1 like

Jahaaaa, !!! dankjewel, je hebt ook gewoon gelijk man :slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel Tom :grinning:

1 like

:cry:

1 like

Dit was hij

5 likes

11 likes