Tudor Only deel IV

Ja precies! Daarom past het zo mooi met een “vergrijsde :stuck_out_tongue_winking_eye:” band. Vind het echt een topcombinatie.

Die zwarte 58 is echt een prachtig horloge. Er is zoveel mogelijk als het gaat om bandenwissels. Zou hem ook wel willen maar voor mijn smaak is hij denk ik net te klein. Misschien moet ik hem toch nog eens proberen. Keertje een weekendje ruilen met mijn GMT of pelagos ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Had zelf altijd het idee dat 42 mm voor mij goed was maar de 39 mm van de58 staat prima draag nu zelfs de BB36 met veel plezier …
Het is echt een kwestie van wennen

10 likes

10 likes

13 likes

18 likes

Prima! Staat echt goed.

1 like

15 likes

Ik ben geen fan van deze combi, helaas!

1 like

11 likes

Hier sluit ik mij als mede BB36 bezitter volledig bij aan, ik denk dat veel polsen deze 36 mm kunnen hebben.

3 likes

9 likes

Deze :red_circle::large_blue_circle: recent overgenomen van een forumlid.

23 likes

Heel lekker :slight_smile:

1 like

Dagje de Tudor weer. Smullen!

11 likes

Zwarte Sub ook best lekker :upside_down_face:

Maar blauw ook :star_struck:

21 likes

Alvast een prettig weekend gewenst Tudormigo’s

11 likes

14 likes

12 likes

Ik was gisteren onderweg naar huis en schampte Amsterdam.
Omdat ik er over denk om mijn zwarte Black Bay 41 om te ruilen voor een blauw exemplaar wilde ik graag de blauwe live zien.

Dus, even de stad in langs Gassan. Daar ben je zo vanaf de ring.
Tot mijn grote verbazing lag daar alleen een blauwe BB 32 (okay wel dus even aan de kleur kunnen snuffelen), maar een 41 was er niet, kon niet besteld en er was ook geen wachtlijst voor. De verkoopster verzuchtte dat het kwam omdat Rolex en Tudor hetzelfde zijn qua leveren…
“Bel vooral regelmatig en wie weet heeft u een keer geluk” was het advies :joy:

Nah, ik bestel hem wel online dan. Wel jammer.

Ik wil dus van:

Naar:

11 likes

Nato binnen!

Dit is wel next level, zeg. Al het andere komt niet in de buurt, zoveel comfort en zo een mooie afwerking.

Echt heel gaaf!

10 likes