Tudor Only deel IV

Moest heel even aan deze Tudor denken…

, maar jouw versie is beschaafder :grin:

4 likes

Ik zou dat niet online bestellen. Op een 41 moet je zo een paar hondertjes korting kunnen onderhandelen.

Lekker weekend :muscle:t6:

14 likes

Online is er ook fijne korting mogelijk.
En direct leverbaar.
En retourrecht, mocht hij toch tegenvallen…

1 like

Dat is mijn speciale polshaar reflectie gravure :laughing:

1 like

Mooi ding !

12 likes

25 likes

10 likes

Deze eens kunnen passen. Heel mooi, totaal ander gevoel dan m’n blauwe!

9 likes

Hij is zo mooi😍toch wel erbij genomen bij de blauwe😊

1 like

Ik heb me toch maar ingehouden :sweat_smile:

Sinds de blauwe liggen er al een paar te verkommeren, wat ik al enigszins jammer vind. Ik dwing me nog wel regelmatig om te wisselen, maar de blauwe heeft een prominente plek ingenomen.

Deze zou allicht gewoon mee in de doos gaan en voor gelegenheden boven water komen.

1 like

Die dial en bezel op een stalen 58 met stalen band :star_struck:

2 likes

Soms zie ik foto’s passeren van mensen met verschillende edities van de black bay en bedenk ik me hoe jammer het is dat ik het zelf moeilijk heb met twee dezelfde maar net andere horloges te hebben. Dit is voor mij een prima maat en design. Ik had er gerust deze kleur naast willen hebben maar dan zit ik met twee dezelfde horloges in een andere kleurstelling.

Maar ik kan nu wel zeggen dat de BB58 mij volledig overtuigd heeft op een half jaar tijd. De honeymoon is nog niet voorbij. Dat heeft zelfs bij m’n Explorer niet zo lang geduurd. En dat voor een BB58 scepticus die vroeger ook meermaals de draak stak met hoe vaak deze na een maand of twee in het blauwe gedeelte verscheen :innocent:

2 likes

Wat voor een groene nato is dit? Ik ben al een tijdje opzoek naar een wat dikkere stoere groene nato voor mijn GMT. Mooie band!

Ik herken het,blauwe draag ik de hele week in mijn werk en van de rest zijn er een paar die heel weinig polstijd krijgen :blush:

2 likes

Dan is tie helemaal top,tjaa wie weet :upside_down_face:

1 like

Ja zo is het hier ook begonnen. Maar intussen heeft die ook de weekends ingenomen :joy:

Ach ja, het is dan toch waar voor m’n geld!

1 like

Weekend is voor mij net begonnen en heb nu mijn OP om :star_struck:

1 like

Geniet ervan! Hier is het al even bezig met de BB58 :grimacing:

1 like

Mee eens, bb58 is bang for the Buck

14 likes