Tudor Only deel IV

Ik hoop dat het wat heeft te maken met de mooiere band, smiley tekst en de roos ipv het schild?

Denk inderdaad dat het komt door dit pakket, Band smiley tekst en roos, samen met het feit dat het ‘uniek’ is omdat er geen bb met ETA meer geleverd worden.

3 likes

Ja ik stond er ook van te kijken. Nog niet zo lang geleden stonden ze hier in het blauwe hoekje voor rond de 2k.

1 like

Vind de huidige prijzen ook overdreven :rofl:

17 likes

Dit weekend nog zo’n ETA BB met rode bezel gepast bij een AD. Die ligt daar ook al enorm lang, denk ik, maar goed. Wel op de leren band, en qua kleur totaal niets voor mij, maar toch interessant om deze in de etalage te zien liggen, dus toch maar even binnen gegaan en gepast.

Schijt bod doen.

Blijft n topper.

10 likes

Echt joh? Bij een AD? De ETA wordt toch al heel lang niet meer gevoerd door Tudor?

1 like

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

8 likes

Het is geen grap :slight_smile: Ze zullen deze niet verkocht krijgen, zeker?

Eigenlijk heeft @ElChueco misschien wel een punt en moet ik gewoon een smerig bod doen en deze kopen. Ik heb een Planet Ocean van een vorige generatie met een mooie korting gekocht omdat die er nog lag en ze er niet vanaf geraakten, maar die was wel degelijk voor eigen gebruik.

Bij die rode BB twijfel ik of ik hem zelf zou dragen. Ik ben geen fan van rood :smiley: En het is op een leren band, dus dan zou ik nog met de twijfel zitten of ik die stalen band er bij moet proberen te krijgen, wat ook weer een meerkost is. Ik heb zo ook eens in een ver verleden de originele BB58 laten schieten, deze keer wel op staal, omdat ik hem niet zelf ging dragen. Daar had ik toen ook een mooie extra op verdiend. Eigenlijk ben ik niet zo slim :slight_smile:

2 likes

Een NOS eta BB wordt nog n keer serieus geld waard denk ik.

2 likes

Dit weekend nog eens in detail bekijken dus :smiley:

2 likes

Op leer maakt het hem ongetwijfeld lastiger. Maar wat is de list prijs eigenijk van de ETA BB? Ik denk dat die versies idd wel gaan stijgen in de toekomst.

1 like


Goedemorgen :sun_with_face::sun_with_face:

13 likes

Mooi ding dit!!

1 like

Heb je hem al? Of net pas gekocht?

Tnx man !


Morgen!

1 like

Laar je wat weten als hij binnen is? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

11 likes