Tudor Only deel IV

Ik zal zien of ik er dit weekend terug geraak. Ik was te veel bezig met de zilveren bb58 te begluren om de prijs te checken :slight_smile:

1 like

Bijna 2 jaar in bezit. Tijd vliegt.

5 likes

Deze gaat naar het blauwe…

GMT :red_circle::large_blue_circle:

12 likes

11 likes

14 likes

10 likes


Niet meer in bezit .

6 likes

crosspost😊

12 likes

Volgens mij is het een waanzinnig ding, alleen jammer dat hij geen gouden band heeft, ennn te duur…

2 likes

Exact. Met gouden band voor dezelfde prijs was dit wel een hit geweest.

4 likes

Ha. Mijne komt donderdag hoop ik :slight_smile:

2 likes

Speaking of which. Ik zat er daarnet weer over te denken, gezien ik hem vorig weekend gepast heb. Wat me er enigszins aan stoorde was de sluiting van de leren band. Op de gewone bb58 is dat met zo’n fancy deployant, en dit was een van de meest flimsy doornsluitingen die ik al gezien heb. Dat was eigenlijk achteraf bezien toch ook jammer.

Doet niets af van het horloge zelf, maar ik was wat aan het tobben over of ik hem toch maar niet zou kopen :sweat_smile:

1 like

Ben benieuwd hoe het zich verhoudt tov de originele schakels.

1 like

Absoluut. Ik heb het totaal niet nodig, maar tegelijkertijd ook wel :grimacing:

1 like

Heb hier nog zo’n deployant liggen mocht je voor de zilveren gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha ik zal dit weekend proberen nog eens te passen!

1 like

Mooie combi!

1 like

Nieuwe Marine National in het andere topic …

Nou, het is geen zware oversized double security fort Knox sluiting.
Eerder een keurige, beschaafde stijlvolle goed geproportioneerde zilveren bezegeling van het brokje sterling aan de andere kant.

7 likes

Ja precies. Ik hou wel meer van Fort Knox maar allicht past dit beter bij het concept!

1 like