Tudor Only deel IV

14 likes

Ouwe meuk is mooie meuk! :heart_eyes:

1 like

Tis een schoonheid en dat is ie…

20 likes

Ben ik de enige die de nieuwe Chrono erg fraai vind (vooral de reverse panda, maar eigenlijk afknapt op de twee grote pushers ? :thinking:

1 like

Geen last van. Ik vind die pushers juist passen bij deze wat forsere chrono. Bovendien een leuke knipoog naar de Big Blocks van weleer.

2 likes

Ik vind de 2 “grote” pushers juist wel mooi staan. Maakt hem wat stoerder. Persoonlijk vind ik de subdials té wit. Ben benieuwd hoe het eruit had gezien als ze zwart waren geweest.

Het zal we tussen mijn oren zitten maar dit is mijn nachtmerrie

1 like

Grand Seiko en pushers is je reinste horror :see_no_evil: De screwdown op de Tudor is dan :ok_hand:t3:

Ik was al even bang dat ik te kort aan een tiet had gezien, als je begrijpt wat ik bedoel :grimacing:

1 like

Fotosjop?

Dit kan je totaal niet vergelijken, wat een horror horloge :joy:

11 likes

im zou willen dat je gelijk had

1 like

Brrrr

1 like

Bah , en dan ook nog ruim 8K :crazy_face:

1 like

Weer eens wat anders.

je zult in ieder geval niet veel mensen met hetzelfde horloge tegenkomen en kan jezelf oprecht een durfal noemen.

maar man wat is dat ding lelijk

1 like

Zijn er hier eigenlijk mensen met een North Flag? Ben hier wel nieuwsgierig naar, maar nooit in het echt gezien en natuurlijk ook niet (meer) bij de AD te zien.

Ik ben meer benieuwd naar de opvolging. :grin: Waar Tudor volgend jaar mee komt. :v:

2 likes

Jij hebt weer gezellig op de hypetrain gezeten? :steam_locomotive:

1 like