Tudor Only deel IV

Thanks…
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het bij deze wel om de waterdichtheid ging maar kan het mis hebben.

Ik las dat WD testen in de fabriek met de kroon los worden gedaan om iig de waterdichtheid te garanderen in het slechtste scenario.

1 like

Oke, klinkt logisch. Maar goed, meer dan regendruppels gaat ie niet zien in ieder geval!

1 like

8 likes

Goede morgen Tudormigo’s, ik ga naar bed :smirk:

Fijne zaterdag :+1:

10 likes

Hè mannen, jij ‘tijd die vliegt’ , @SybrenAnne , @Pagode , @Floydian67 en @W2them , dank voor input.
Mijn zoektocht gaat door…

4 likes

Die olijf is mooi, maar (op de foto’s) wel heel iets te groen…

Visueel het mooist van alles dat hier gepost wordt vind ik dat slappe Franse bandje van nylon.

1 like

Blij met mijn nieuwe half link, kan m eindelijk comfortabel dragen op staal😀

11 likes

Dat dus Frank,tis ook niet snel goed :blush: :upside_down_face:

1 like

Ja, dat klopt.
Dit is ook wel beetje een spiegel voor me
:smirk:

1 like

Goed weekend!

11 likes

Goedemorgen Tudor fanaten

11 likes

Echt een top link. Zo jammer dat Tudor dit zelf niet maakt. Draag hem nu zelf ook weer veel.

2 likes

12 likes

Mijn weekend had niet mooier kunnen beginnen
Jaap @SuperC kwam net een ongedragen bb58 brengen😍.
En er is een halve schakel en nieuwe leren band met vouwsluiting onderweg @W2them :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Ik mag hier dus weer posten :+1:

27 likes

Hi Tudor leifhebbers …

Is er hiet al iemand met wen BB41 met zilveren wijzerplaat?

Weinig reviews te vinden en al helemaal geen video’s

Heb je zwarte gehad en dat was wxht een van de meest comfortabele horloges die ik heb gehad

Overweeg nu de zilveren variant aan te schaffen en ben benieuwd of er hier ervaringsdeskundigen zijn??

Heel tof!!

1 like

16 likes

ik heb het idee als ik je foto’s zo zie dat je pols redelijk smal is waardoor je op de kopsekant van de band kijkt … iets wat ik zelf nooit mooi vind.

staal / nato of zo’n aansluitende rubberband misschien beter :thinking:

1 like

blijft een mooi klokkie :blush::+1::+1:

1 like