Nieuwe band er op, en ziet er heel goed uit, maarrrr…
het sprankelt niet… Kweenie.
De kleur bruin is mooi, de combinatie wil me maar niet overtuigen
Ligt dat aan mij?
@Pagode , Henri zeg eens iets, en euhh al die andere zilverlingliefhebbers…
Nou dat is het ook niet denk ik.
Die van Sybren heeft wel écht smoel moet ik zeggen, maar ik zoek het in andere richting.
Die fabricstrap was wat kleurstelling betreft perfect, maar dat is ook niet wat ik wil… oorspronkelijke leer is wel ok, maar rubber binnenkant,…wil ik ook niet
Frank idd mooie band maar vind hem teveel op het fabrieksleer lijken. Te bruinig in mijn beleving. Dacht dat je voor iets olijf kleurigs zou gaan of de taupe kan ik je echt aanbevelen
Heb gisteren ook weer van alles geprobeerd voor mij of de taupe leren band die ik heb laten maken of de fabricstrap
Op zich fraaie band, maar de kleur lijkt wat te hard in vergelijking tot de mooie vale tinten van het horloge.
Ha een mede piloot wat leuk! En mooie pelagos!
Wat een bedrag, de Tudor Subs stijgen ook flink. Zijn ook wel heel gaaf.
Ik vind de bruine band niet zo passen hierbij ook
Had deze al eerder gezien op Chrono24…die is niet goed dacht ik nog maar sinds vandaag gereserveerd. Wel absurd hoog hoor.
kwijl kwijl kwijl… wat een mooie foto
Eh nee…
Hij is fan… tastisch!!!
En het is niet de pusher die dik is maar het schroefmechanisme (geen idee hoe het heet) die eromheen zit om de waterdichtheid te behalen!
Hey bah… vervuil dit mooie topic niet met deze ellende
Voor dat bedrag zou je wel afscheid nemen toch zeker?
Screwdown pushers, is bedoeld om per ongeluk gebruik van de pusher in het water te voorkomen, zonder zijn horloges ook waterdicht.