Tudor Only deel IV

Vind ze qua kleur elkaar niet veel ontlopen,zo op de plaatjes!

1 like

Tudor moet vaker vierkante indices gebruiken. Zou cool zijn!

16 likes

Dan plak je de lugs ff goed af,maar met de 7825 is dat eigenlijk niet nodig!

1 like

Dat is ie ook wel, maar laten we wel wezen, het hoeft ook geen daily te zijn.

1 like

In Sluis hadden ze alles, maar dan ook alles, van Tudor liggen. De schaarste is volledig voorbij hoor in Tudor land.

Benieuwd hoe dat de resale value al dan niet gaat impacteren :cold_face:

Ik hoop zelf op een kleine pricedrop van de BB58 in het blauw :sweat_smile::ok_hand:

De berichten zijn er tegenstrijdig over, maar hij blijft op t lijstje staan bij mij (tegen beter weten in).

2 likes

Volgens mij staat er al een in het blauwe gedeelte voor een brandprijs. :scream:

1 like

Zoals Patrick hieronder al meedeelde, staat hier eentje te koop aan €2700 geloof ik. Lager dan dat heb ik ze alleszins nog nooit zien verschijnen… Sla je slag zou ik zeggen :sweat_smile:

2 likes

Huh? Wie wat waar? Geld toe?!

Het is even een handigheidje, gebruik een goedkope tool waar ik het vorkje iets smaller heb gemaakt , en een gum Ben met afhalen en opzetten van de metalen band hooguit 10 min bezig .
@Bramehv en @AlexisB ik ga vanavond het YouTube filmpje even opzoeken waar ze het ook op die manier doen.

2 likes

Ik heb ook een mid-priced tooltje, een soort van tang met twee vorkjes. Dat werkt wel maar de lugs staan vol krassen aan de achterkant :wink:

Dat stoort mij niet omdat ik niet echt koop om te verkopen, maar ik snap dat dit voor flipperaars of mensen die zich makkelijker aan krassen storen niet zo’n positief verhaal is. Je kan altijd scotch tape gebruiken en dan lukt het zonder krassen. Maar he, het zijn krassen op de achterkant. Die zie je niet.

Krassen inbegrepen zet ik een band erop of eraf in 30 seconden :grimacing:

7 likes

Top, bedankt!

Dergelijke krassen probeer ik dus inderdaad te vermijden :sweat_smile:

2 likes

Nu even droog dus met de hond naar buiten .

17 likes

Voor @Bramehv en @AlexisB en de rest die het lezen wil :wink:

Dit is de enige tool die ik gebruik om de band te wisselen.
Een goedkoop ding waarvan ik het vorkje smaller heb gevijld . De kant met de vork om de band los te maken en de andere kant om deze weer te monteren .
Het YouTube filmpje heb ik nog niet gevonden :upside_down_face:
Maar on de band eraf te halen leg ik dus een gum van 18mm dik onder de band en hou daar met mijn vrije hand druk op .
Eerst 1 kant los halen met de vork dan constand druk houden tegen de gum aan en daarna de andere kant los maken . De band komt dan vanzelf los.
Monteren eigenlijk op dezelfde manier maar dan natuurlijk met je gum druk houden aan de binnenkant van de band
Met het ronde gedeelte van de tool druk je dan de pinnen naar binnen 1 voor 1 terwijl je dus wel de band onder druk houd .
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo ( het filmpje had makkelijker geweest ,ik ga nog op zoek )

Verder kwam ik deze methode ook nog tegen om je band los te halen zonder krassen .

En natuurlijk een goedemorgen gewenst , deze nachtdienst zit er weer bijna op .
11 likes

Nou als iemand toevallig nog opzoek was naar een Ranger
Tudor Ranger Heritage 79910 | Full Set | 2016 | ZGAN
€ 1.995,00

2 likes

10 likes

Goeie late morgen allen!

10 likes