Tudor Only deel IV

Tja , een nogal bekend en gerespecteerd forumlid !

1 like

12 likes

Klein weekje in bezit ondertussen.



23 likes

Moet je er al vanaf?

3 likes

En tevreden? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jazeker. Ik heb jaren terug de blauwe BB in 41 gehad, maar die is niet lang blijven hangen. Op 1 of andere manier waardeer ik deze nu een stuk beter. Ja het is een dikkerdje, maar qua comfort valt het me echt heel erg mee.

De rustige pepsi kleuren, de brush, facetten en domed saffier zijn echt een genot om naar te kijken.

6 likes

18 likes

Nog eentje dan:

20 likes

Vind de subtiele grain op de wijzerplaat ook mooi.

2 likes

Horlogeband van Ko binnen.
Moeilijk om de juiste kleuren te laten zien op de foto.
Maar mooi is het zeker…kom allemaal maar naar Halle, dan kun je het zien…

(voor de detailzoekers…hoeveel gaatjes zitten er in de band ? )

:slightly_smiling_face:

6 likes

Denk dat ik het weet Frank! Mooie band :ok_hand:,hoe is deze kleur in vergelijking met de originele!

1 like

Aangezien ik weekje op de bb58 pas heb ik even van de gelegenheid gebruik gemaakt en wat vergelijkings fotos gemaakt met de GMT.
De verschillen zijn niet enorm maar erg merkbaar tijdens het dragen.
Vooral de smallere band en de verhoudingen op de wijzerplaat vallen erg op. Ook verdwijnt de 58 meer om de pols dan de GMT, veel discreter dan ik dacht.

22 likes

11 likes

Iets warmer, en ik denk ook iets mooier…even wennen in het begin.

Na: op foto is de band wat bruiner dan in het echt

5 likes

Ik zou de mijne ook graag eens op een hoop andere straps gooien, maar lees dat het verwijderen (en vooral terugplaatsen) van de stalen band niet zo eenvoudig is.
Momenteel heb ik enkel een Bergeon sping bar tool, ik las elders op dit forum dat een Bergeon 7825 ‘the tool to have’ is met correcte maat vorken voor dit horloge (1mm?).
Gebruik jij ook deze tool, of is er een andere die je kan aanraden? Ik vind het nog steeds best wat geld om wat banden te kunnen wisselen, maar ben wel bereid meteen te investeren in kwaliteit als het te verantwoorden valt…

1 like

Prachtig, voor mij was 'ie te groot, of liever gezegd: te zwaar.

Goeie combi met je sokken ook! :heart: :blue_heart:

1 like

Hier ook moeite met wisselen! Te gevoelig voor krasje’s etc. of niet de juiste tools. Benieuwd naar het antwoord op je vraag.

1 like

Vind ze qua kleur elkaar niet veel ontlopen,zo op de plaatjes!

1 like

Tudor moet vaker vierkante indices gebruiken. Zou cool zijn!

16 likes

Dan plak je de lugs ff goed af,maar met de 7825 is dat eigenlijk niet nodig!

1 like