Tudor Only deel IV

Zei ik deze morgen toch? :innocent:

1 like

Kom op, gewoon bestellen bij Jetco via Chrono24. Als het meezit heb je binnen anderhalve week je vintage Date Day in huis. Als het tegenzit kan je er nog iets langer naar uitkijken. :ok_hand:

Sfeerbeelden.

12 likes

Waren er wel hoor , niet op foto helaas .
@Tijner heb er zelf al 3 gekocht , binnenkort in het blauwe gedeelte :wink::rofl::rofl::stuck_out_tongue:

1 like

Of je gaat op de wachtlijst bij Patrick, maar daar is de rij langer dan bij Rolex en de leveronzekerheid nóg groter…:roll_eyes::joy:

1 like

Bij jetco is er gewoon nog voorraad. Op bestel klikken en wachten op DHL. Niet veel moeite toch?

1 like

Daar ben ik mee gestopt. :joy: Die fout heb ik eerder gemaakt. :upside_down_face:

Maar ik ben niet de beroerdste om iedereen aan te raden er nog een te bestellen in Hongkong of Denemarken, nu er tenminste nog voorraad is.

Dat zeker. Proost! :beers:

1 like

Dus er is restock time?! HELL YEAH :call_me_hand::call_me_hand:

Haha ik las het heel anders. :joy:

1 like

Trouwens, ik kreeg vanochtend een mailtje van Harrods dat er een Tudor Harrods Edition met mijn naam erop ligt te wachten. Is daar iemand bij gebaat? Je moet hem wel binnen 7 dagen ophalen. :guardsman:

Ik laat hem aan mij voorbij gaan want ik heb volgende week echt geen tijd voor een dagretourtje London en ik vind de Black Bay eigenlijk te dik ten opzichte van mijn BB58. De dial en groene bezel-inlay vind ik wel voortreffelijk! :heart_eyes: :ok_hand:

DSC03664_600x

14 likes

oke dan ben je wel een grote… ehhh fan :rofl::rofl:

1 like

Nice. Gaat dat bij ophalen geen probleem opleveren dan? Die bestellingen/leveringen zijn op naam en als je je zelf niet meldt in de winkel dan gaat hij ip naar de volgende op hun wachtlijst meen ik…

Nee dat is geen probleem hoor. Alleen hij moet wel echt opgehaald worden in persoon, opsturen doen ze niet. Anders had ik daar misschien nog wel voor gekozen. :smile: Want het design vind ik wel erg tof.

Uit de mail:
“If you are unavailable to collect yourself, you are welcome to nominate someone to collect on your behalf.”

“The price of the watch is £2840 including VAT. (Tax refund is no longer available in Uk since January 2021 as per UK government guildelines.)”

2 likes

Nou, dat is dan een meevaller! Gaat er een stukje flexibeler (lees: klantgerichter) aan toe bij Harrods dan bij tal van andere AD’s. Hoe lang heb je op de wachtlijst gestaan als ik vragen mag?

7 likes

Ja zoals ik het in de mail lees hebben ze het prima geregeld. En nog belangrijker, ze lijken aan eerlijke en transparante wachtlijsten te doen. En grappig, we geven op voorhand al aan dat ze de stickers verwijderen voordat je hem meekrijgt. :joy:

8 maanden. Voorheen moest je het bestellen ook fysiek in de winkel doen. Maar vanwege corona kon dat begin dit jaar per e-mail.

1 like

Uhm als het kan in nederland effe ophallen😝

Omdat de wijzerplaat niet helemaal zwart is waarschijnlijk :wink::rofl:

Ja? Zou je die wel zien zitten?

In mijn ogen is dat de perfecte toolwatch:

Bescheiden diameter als ze hem in 39mm doen
Titanium kast
No-date
Inhouse uurwerk
Blauw of zwart

Dus ja: die zie ik wel zitten, al zal de prijskaart vast fors zijn

Check……. Maar met die terugtellende bezel?

(die begrijp ik niet namelijk :wink:)