Klinkt keurig idd. Wat zijn die Britten toch lekker correct . En ruim een half jaar wachten vind ik ook niet slecht trouwens. Dank voor je reacties & cheerio!
ik mis hem maar goed…
Is hij weg dan of begrijp ik het verkeerd?
Ah sorry, slechte grap van mijn kant dus……… dat is mijn wens voor de tudor chrono. Een volledig zwarte wijzerplaat. Komt die uit dan kampeer ik diezelfde dag nog voor de AD tot ze open zijn.
Had ik al een keer hier laten vallen. Ging er vanuit dat dat nog wel was blijven hangen
Nee hij is er nog… maar er knaagt iets maar weet niet wat. Oftewel ik heb een twijfel of die blijft. Hij zit goed, is super sportief qua looks, goede maat dus alles wat ik wil.
En wat is de maar? Is er een ander die je aandacht trekt dan?
Niet speciek. Ik heb altijd wel een lijstje van horloges die ik nog zou willen maar dat staat hier los van. Het valt me op dat hij vaker in de kist bljft liggen en dat is geen goed teken.
Man……… dit had ik graag willen doen. Ook hier geen tijd. Lijkt me een heel mooi horloge.
Dat fenomeen ken ik. Ik hoop dat je hem nog een kans geeft… ik had dit voor met mijn 58 en achteraf erg veel spijt van gehad dat hij weg is gegaan. En tbh die chrono is wel een plaatje hoor
Nou dat had ik dus ook met de BB58, heb er wel spijt van als ik naar de fotos kijk maar vond de BB58 te onopvallend in het echt. Stil op de achtergrond, kan het niet anders verwoorden. Ik ga eens rustig de tijd nemen met de chrono…
Hele gave combo!! Vind je ze (buiten de uiterlijke verschillen) veel van elkaar verschillen als het gaat om hoe ze dragen? Is de 58 bijvoorbeeld merkbaar kleiner?
Dank Steven! De BB is iets wat dunner, maar omdat ik hem op een nato draag is dat verschil te verwaarlozen. Optisch oogt de BB iets groter door de wijzerplaat. Lug to lug merk ik niet echt verschil. Gewicht is de SD wel zwaarder, maar dat komt natuurlijk ook wel door de band! Sluiting van de BB is wel superieur tov de sluiting van de SD.
Het is een leuke afwisseling!