Tudor Only deel IV

Echt niet , heb die van mij nu twee jaar en ben zeker nog niet van plan om deze weg te doen .

9 likes

Mee eens! Is ook een heerlijk model. Maar dat maakt me wel heel hongerig naar nieuwe modellen van Tudor. Heel benieuwd waarmee ze de komende jaren nog gaan komen. De glidelock clasp is al veelbelovend. :ok_hand:

2 likes

Ook veel mensen die een tussen maat hebben qua band en hem daarom weg doen denk ik.

1 like

die glidelock clasp is een toffe toevoeging. hopen dat ze met meer van dit soort toffe dingen gaan komen. misschien ook wel verwerkt in de samenwerking die zou komen :eyes:

1 like

Één was inruil en één dubbel gekocht om te kijken welke kleur het beste beviel .
En een gaat weg na anderhalf jaar .
Valt volgens mij allemaal wel mee .
De bb58 is populair en word makkelijk gekocht/ ingeruild omdat hij waarschijnlijk weer makkelijk verkocht kan worden .
Ik ben erg blij met mijn bb58 in ieder geval :heart_eyes::+1:!

3 likes

Hier ook de sensatie van de laatste jaren, mijn blauwe bb58. Draag bijna niets anders meer.
:large_blue_circle::+1:t2:

13 likes

thnx geeft goede hoop :wink::+1:

1 like

Gefeliciteerd met studie en horloge

1 like

Oh je bedoelt de Tudor Submariner in september? Ongetwijfeld! :grin: :v:

1 like

Man man man, wat heb jij een mooie doos :slight_smile:

Vind al die BB’s prachtig mis alleen een crownguard

7 likes

Mooie dingen zijn het, waarom staan er toch zoveel te koop? :stuck_out_tongue:

Fifty eights zijn met Volkswagens van jaren 2000. Er zijn er gewoon onwijs veel in omloop.

15 likes

Morgen maar eens wisselen naar de BB58 :large_blue_circle:

17 likes

weet iemand of er ergens ook gewoon bb58 modellen liggen ?
39mm

1 like

morgen misschien even naar schaap den bosch of dusseldorf :thinking:

1 like

In Den Bosch hadden ze een weekje of 2 terug gewoon de BB58 zwart liggen….

1 like

thnx morgen ff kijken :blush:

1 like

Hij is wel erg fotogeniek :ok_hand:t2:

2 likes

Eens. En in het echt eigenlijk nog mooier.

En toch gaat die van mij, zodra mijn nieuwe er is, mogelijk toch in het blauwe ivm andere keuzes. Het is weer erg hier de laatste weken met de horlogekoorts :wink:

1 like

Ja dat snap ik dat die er van jouw weer uitgaat gezien wat er voor terugkomt :heart_eyes::heart_eyes:

Ik geloof ik zeker dat hij in het echt nog mooier is maar hik tegen het 5k bedrag aan :grimacing::sweat_smile:

1 like