Tudor Only deel IV

Dat was idd de keuze :wink:

Die bijna 5K is deze mijn inziens zeker waard. Kijk alleen eens naar het uurwerk en de afwerking. Prijs-kwaliteit is bij deze wel heel goed.

1 like

Net even een werknemer gesproken in Den Bosch en op dit moment hebben ze alleen de Blauwe BB58 op staal….

Dit even ter info :+1:t2:

1 like

vraag meteen even of die een dj wimbledon heeft kan ik die ophalen :wink:

1 like

Nee die heeft hij niet helaas anders had ik die de laatste keer toen ik mijn Datejust met blauwe plaat ophaalde wel meegenomen in plaats van :face_with_hand_over_mouth::wink:

jammer :unamused:

1 like

thnx :blush::+1:

1 like

Succes morgen :wink:

Weet niet welke je zoekt ?

1 like

thnx , ik heb een lijstje van een paar …
ik hoop dat de tudor bb blue me aanspreekt …
daarnaast knabbelt een mm300 seiko …
omega seamaster no time to die versie
omega seamaster 300 (nieuwe met sandwich dial)

laatste 2 kosten een stuk meer en zijn ook mooi maar ik ga kijken of het ook voor minder kan :wink::+1:

1 like

Dat is inderdaad een heel lijstje en met name zijn de maten zeer verschillend :thinking:

De laatste 2 zijn zeker een stuk duurder maar ook wel een echte upgrade tov de eerder genoemde Tudor of Seiko.

Zolas gezegd succes morgen en mocht je een Omega kiezen kan ik misschien nog wel iets voor je betekenen maar dan mag je me een pb sturen mocht je daar behoefte aan hebben :+1:t2:

1 like

thnx … :+1:
was oyster nog vergeten maar dat was ook niet voor niets , voorlopig onhaalbaar :roll_eyes:

Vandaag de bb58 :large_blue_circle:

17 likes

Tudor BB58 Blue is best goed te pruimen wat mij betreft👌

12 likes

idd erg mooie klok :slight_smile::+1::+1:

Blijft een heerlijk horloge. Elke keer als ik foto’s hier of op Instagram voorbij zie komen denk ik wauw wat een ding en een fractie later besef ik mij weer dat ik hem ook in de collectie heb. Ik moet hem vaker dragen is dus de conclusie :sunglasses::+1:

20 likes

Vandaag de BB36 om.
Heerlijk in zijn eenvoud, je zou er meer op HF verwachten.

20 likes

Merk toch dat ik de Chrono :black_circle::white_circle: liever pak dan de BB58 :large_blue_circle:

Echt een topper

29 likes

Lekker! Goede keuze geweest dus. :+1:t2:

1 like

Hoe is de maat ? Hij ziet er wel behoorlijk groot uit :grimacing:

Wel een topper om te zien :ok_hand:t2:

1 like

Maat is helemaal prima. Jij kan ‘m ook goed hebben. Zeker weten. Valt als een BB41 / GMT.

Plaatje voor de sfeer

11 likes

Hij is heerlijk, volgens mij zijn er heel veel stille BB36 eigenaren op HF :wink:

2 likes